بلاگ

خرید کارتن پستی ارزان از سایت پیواژ

خرید کارتن پستی ارزان

حتما شما هم درباره فروشگاه‌های همیشه تخفیف تبلیغات زیادی دیده‌اید. پیواژ هم یک سایت و فروشگاه همیشه ارزان و البته همیشه تخفیف است. می‌پرسید چرا؟ قیمت‌های محصولات ما را با محصولات موجود در بازار مقایسه کنید و خودتان قضاوت کنید. پیواژ از ابتدای فعالیتش در فضای مجازی و دنیای آنلاین تلاش کرده تا بتواند بهترین کیفیت را در کنار کمترین قیمت‌ها ارائه دهد. تغییر قیمت‌ها در پیواژ با وجود افزایش همیشگی قیمت مواد اولیه بسیار کم اتفاق می‌افتد و ما این ادعا را داریم که یک فروشگاه همیشه ارزان هستیم! با همه این تفاسیر می‌دانیم که خرید کارتن پستی ارزان از دفاتر پستی کار ساده‌ای نیست. بسیاری از مشتری‌های پیواژ بارها به ما این خبر را داده‌اند که قیمت‌ها در سایت پیواژ بسیار پایین‌تر است و خرید کارتن پستی ارزان از سایت پیواژ برای آن‌ها بسیار به صرفه بوده است. اما کارتن پستی چیست؟

کارتن پستی چیست؟

کارتن پستی ابعاد استانداردی از جعبه‌های بسته‌بندی‌ است که توسط شرکت پست و برای بسته‌بندی محصولات تولید می‌شود. هدف اصلی تولید این جعبه‌ها در امان نگه داشتن محصولات از هرگونه گزند در زمان ارسال است. در حال حاضر در اداره پست این کارتن‌ها به صورت حضوری به مشتری‌ها ارائه می‌شوند. اگر بسته‌بندی شما آسیب‌پذیر باشد، شما مجبور به خرید یک کارتن پستی هستید. خرید کارتن پستی ارزان به مشتری‌ها کمک می‌کند تا محصولشان را با کمترین هزینه ممکن به دست اداره پست بسپارند. همچنین شما در منزل زمان کافی برای بسته‌بندی محصولتان خواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت بسته را برای ارسال آماده کنید.

خرید کارتن پستی ارزان

خرید کارتن پستی از سایت پیواژ یکی از به صرفه‌ترین راه‌های بسته‌بندی محصولات است. این جعبه‌ها در کمترین قیمت بازار روی سایت ما قرار دارند و هزینه آن‌ها نسبت به سایز محصولات سایت پیواژ بسیار کمتر است. همچنین پیواژ در بسیاری از روزها روی این جعبه‌ها تخفیف اعمال می‌کند تا بتوانید با قیمتی کمتر از این جعبه‌ها استفاده کنید. خرید کارتن پستی ارزان به شما کمک می‌کند تا این هزینه اضافی را روی سایز محصولات بسته‌بندی مثل کاغذ کرافت یا پوستی، نخ کنفی و … سرمایه‌گذاری کنید.

کارتن پستی ساده پیواژ

تفاوت کارتن پستی ساده با باقی محصولات در خام بودن این محصولات است. درواقع کارتن پستی ساده پیواژ هیچ نوع چاپی ندارد و به صورت ساده به شما تحویل داده می‌شود. خرید کارتن پستی ارزان ساده به کسانی توصیه می‌شود که تنها مشکلشان با کارتن‌های پستی چاپ و لوگوی شرکت پست است که روی تمام کارتن‌ها قرار دارد. این کارتن ها را می‌توانید با سلیقه خودتان طراحی کنید و حتی لوگوی خودتان را روی آن‌ها چاپ کنید.

پیواژ یک میان‌بر خرید برای شما

از طریق سایت پیواژ نه تنها خرید کارتن پستی ارزان امکان پذیر است، بلکه می‌توانید انواع مختلف جعبه آماده و محصولات بسته‌بندی را سفارش بدهید. این سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته در اینستاگرام پاسخگوی تمام سوالات شماست. برای انتخاب بهترین محصول برای بسته‌بندی، سفارش آنلاین و پشتیبانی بعد از فروش می توانید با ما در فضای مجازی در ارتباط باشید. فراموش نکنید که محصولات پیواژ به صورت بسته‌بندی‌های مشخص به فروش می‌روند و شما مشکل سفارش در تیراژهای بسیار بالای ۱۰۰۰ و ۵۰۰ تایی را با ما نخواهید داشت. همچنین کیفیت مقواهای پیواژ هر بار توسط تیم تولید بررسی می‌شوند و ما همواره در تلاشیم تا بالاترین کیفیت خدمات را به شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *