بلاگ

همه چیز درباره جعبه آماده کرافت

یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه برای تولید جعبه آماده، کاغذ کرافت است. اگر شما هم از مشتری‌های ما در پیواژ باشید، حتما با محصولات متنوع ما از جنس کرافت آشنایی دارید. پاکت‌های کرافت، جعبه‌های کرافت و … همگی از جمله پرطرفدارترین محصولات بسته‌بندی پیواژ به شمار می‌روند. اما جعبه آماده کرافت چه فرقی با انواع دیگر جعبه‌ها دارد؟ ویژگی مثبت و مزیت این نوع جعبه آماده در مقایسه با سایر جعبه‌ها چیست؟ در این مطلب با هم با جعبه‌ آماده کرافت و ویژگی‌های این متریال خاص آشنا می‌شویم.

کاغذ کرافت از چه مواد اولیه‌ای تولید می‌شود؟

کاغذ کرافت از سلولز و لیگنین تهیه می‌شود. این مواد در ساختار چوب بیشترین فراوانی را دارند. کیفیت بالا و مرغوبیت انواع کاغذها رابطه مستقیمی با سلولز موجود در آن‌ها دارد. از طرف دیگر لیگنین باعث کم شدن مقاومت مکانیکی کاغذ می‌شود. تفاوت اصلی کاغذ کرافت و کاغذ معمولی در همین نکته است. در کاغذهای کرافت مقدار لینگین کمتری وجود دارد. به همین دلیل است که جعبه آماده کرافت معمولا دارای مقاومت بالاتری از سایر جعبه‌های مقوایی است.

  جعبه آماده کرافت چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی از مزیت‌هایی کاغذ کرافت، قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی آن است. این موضوع باعث محافظت از طبیعت در برابر تولید شدن زباله‌های اضافی می‌شود. به همین دلیل است که کاغذ کرافت در بین دوست‌داران محیط زیست طرفداران خاصی پیدا کرده است. علاوه‌بر این کاغذهای کرافت مقاومت بالایی دارند. بافت و رنگ این کاغذها هم بین مشتری‌های جعبه آماده طرفداران زیادی دارد. رنگ طبیعی و البته محبوب این جنس از کاغذ قهوه‌ای است اما شما می‌توانید در پیواژ، جعبه آماده کرافت را در رنگ‌ سفید هم سفارش دهید.

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از این جعبه‌ها برای مواد غذایی است. جنس این نوع کاغذ باعث تازه ماندن مواد خوراکی می‌شود. به همین دلیل است که از جعبه آماده کرافت برای بسته‌بندی محصولاتی مثل میوه‌ها، قهوه، شیرینی، انواع خشکبار و … استفاده زیادی می‌شود.

جعبه آماده کرافت

انواع محصولات پیواژ از جنس کاغذ کرافت

ما در پیواژ سعی می‌کنیم تا انواع محصولات بسته‌بندی را برای شما تهیه کنیم. یکی از مهم‌ترین محصولات ما در پیواژ، جعبه آماده کرافت در انواع مختلف است. در ادامه با هم مهم‌ترین محصولات پیواژ از جنس کرافت را بررسی می‌کنیم.

  • جعبه‌های کیبوردی با سایزها و ابعاد متنوع یکی از محبوب‌ترین بسته‌بندی‌های پیواژ با کاغذ کرافت به شمار می‌روند. این نوع جعبه به دلیل محکم بودن و ابعاد متنوع خود می‌تواند برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • جعبه‌های بالشتی به دلیل طراحی خاص و متفاوت خود برای کسانی که دوست دارند خاص باشند، یک انتخاب عالی‌اند. این جعبه‌ها هم در ابعاد و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند که می‌توانید در فروشگاه اینترنتی پیواژ آن‌ها را به دقت بررسی کنید.
  • پاکت‌های کرافت هم یکی از جذاب‌ترین انواع بسته‌بندی با این نوع کاغذ به شمار می‌روند. این پاکت‌ها در دو نوع پنجره‌دار و جلوشفاف در سایت پیواژ قابل سفارشند.
  • ساک دستی کرافت هم یکی از محصولات جذابی‌اند که بین کسب‌وکارها طرفداران زیادی دارند. این پاکت‌ها را می‌توانید در سایت پیواژ در رنگ‌های متنوع سفارش دهید.

سفارش جعبه آماده کرافت در سایت پیواژ

انواع جعبه آماده کرافت در سایزهای متنوع را می‌توانید در سایت پیواژ‌ سفارش بدهید. این جعبه‌ها با تنوع تولید بالا می‌توانند نیاز شما را برای بسته‌بندی هر نوع محصولی تامین کنند. شما در پیواژ می‌توانید به تعداد مورد نیازتان از هر نوع محصولات بسته‌بندی سفارش بدهید و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. با خرید تعداد بیشتری از محصولات پیواژ می‌توانید از تخفیف‌های پلکانی ما استفاده کنید. با افزایش تعداد سفارش‌ها تخفیف دریافتی شما از پیواژ هم بیشتر می‌شود.

حالا که با کاغذ کرافت و محصولات جعبه آماده کرافت در پیواژ آشنا شده‌اید می‌توانید برای سفارش انواع مختلف این محصول تصمیم بگیرید. برای یک انتخاب درست روی پیواژ حساب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *