بلاگ

بسته بندی چای در منزل با محصولات پیواژ

۲۴ آذر ماه، روز بین المللی چای است. نوشیدنی محبوب ما ایرانی‌ها که در گرما و سرما، در حال بد و حال خوب کنار ماست. کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که به این نوشیدنی پرطرفدار علاقه‌ای نداشته باشد. با توجه به این علاقه زیاد به چای، کسب‌وکارهای زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند. کسب‌وکارهای بزرگ و کارخانه‌های بزرگی که همه می‌‌شناسیم و البته کسب‌وکارهای کوچک و خانگی که در فضای مجازی مثل اینستاگرام فعالیت می‌کنند. برای بسته بندی چای در منزل و ارسال آن به نقاط مختلف ایران راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. اگر شما هم در این فضا فعالیت می‌کنید در ادامه همراه ما باشید تا با پیشنهادهای پیواژ برای ‌ بسته بندی چای در منزل بیشتر آشنا شوید.

بسته بندی چای در منزل به کمک جعبه کیبوردی

بسیاری از شما از بسته‌های پلاستیکی آماده چای استفاده می‌کنید. در این صورت برای بسته بندی چای در منزل به یک جعبه آماده نیاز دارید. در این موارد می‌توانید از جعبه‌های کیبوردی پیواژ به راحتی استفاده کنید. حتما اگر از مشتری‌های ما باشید در جریان هستید که با تهیه این جعبه‌ها نیازی به خرید کارتن پستی ندارید. این جعبه‌ها را می‌توانید به صورت مستقیم به پست تحویل دهید. جعبه کیبوردی پیواژ در ۴۲ سایز مختلف قابل سفارش است. همه این جعبه‌ها از ۳ لایه مقوای ایفلوت تشکیل شده‌اند.

قوطی مقوایی، یک انتخاب شیک و چشمگیر

اگر به جذاب بودن بسته‌بندی اهمیت بالایی می‌دهید باید برای بسته بندی چای در منزل از قوطی‌های مقوایی پیواژ استفاده کنید. قوطی مقوایی همان‌طور که از نامش مشخص است، از مقوا ساخته شده است. رویه داخلی این قوطی‌ها با کاغذ متالایز پوشانده شده که با رویه آلومینیوم محصولات شما را تازه نگه می‌دارد. این قوطی‌ها در ۵ رنگ پر طرفدار سفید، مشکی، نارنجی، طلایی و نقره‌ای قابل سفارشند. قطر قوطی‌ها ۱۰ سانتی‌متر است و ارتفاع آن‌ها ۱۵، ۱۹ و ۲۴ سانتی‌متر است. برای سفارش این محصول می‌توانید از فروشگاه پیواژ یا از صفحه اینستاگرام مجموعه اقدام کنید.

بسته بندی چای در منزل

پاکت کرافت پنجره دار، ساده و آشنا

انتخاب خیلی از همکاران شما در کسب‌وکارهای مشابه چای، مثل قهوه و یا ادویه‌ها، استفاده از پاکت کرافت پنجره دار است. این پاکت‌ها زیپ دار هستند و از جنس کرافت تهیه می‌شوند. ابعاد مختلف این پاکت‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مقدار مختلف محصول را در بسته بندی مناسب به دست مشتری برسانید.

اگر دنبال پاکت‌های خاص‌تر می‌گردید می‌توانید از پاکت‌های پنجره گرد پیواژ استفاده کنید. این پاکت‌ها از جنس پلی اتیلن هستند و تنوع رنگی بیشتری دارند. رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و قرمز این نوع پاکت را می‌توانید از سایت پیواژ تهیه کنید.

اگر هم به دنبال پاکت‌های ارزان قیمت می‌گردید می‌توانید از پاکت‌های ساده پیواژ سفارش دهید. این پاکت‌ها به صورت کیلویی قابل سفارشند و یک انتخاب ساده و به صرفه برای بسته‌بندی محصول شما محسوب می‌شوند.

خلاصه اینکه

برای بسته بندی چای در منزل گزینه‌های زیادی وجود دارد. مواردی که در این مقاله با هم بررسی کردیم رایج‌ترین انتخاب‌های شما برای بسته بندی چای هستند. شما می‌توانید با خلاقیت و ایده‌های متفاوت، بسته‌بندی‌های متفاوتی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. برای خرید هر نوع محصول بسته‌بندی، از جعبه آماده گرفته تا پاکت پستی می‌توانید روی سایت پیواژ حساب باز کنید. ما با تامین انواع محصولات بسته‌بندی برای شما تلاش می‌کنیم تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *