بلاگ

بسته ‌بندی لوازم آرایشی و توجه به نکات ریز ولی مهم

اگر شما هم یک آنلاین شاپ فروش لوازم آرایشی دارید، این مقاله را از دست ندهید. بسته ‌بندی لوازم آرایشی در تاثیری که روی مخاطبان می‌گذارید، تاثیر بسزایی دارد. شما تا به حال از چه نوع بسته‌بندی استفاده می‌کردید؟ تا به‌حال به اهمیت بسته ‌بندی لوازم آرایشی فکر کرده‌اید؟ تنوع در بسته‌بندی محصول و توجه به نکات ریز، می‌تواند فروش شما را چند برابر کند. در این مقاله یاد می‌گیریم چگونه به کمک جعبه آماده و با چند راهکار ساده یک بسته‌ بندی حرفه‌ای و جذاب برای محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشیم.

شناخت مخاطب در گام اول بسته ‌بندی لوازم آرایشی

مخاطب شما چه کسانی هستند؟ پاسخ این سوال می‌تواند تمام مسیر را برای ادامه کار روشن کند. خانم‌ها در رده‌های سنی مختلف مخاطب خرید لوازم آرایشی هستند. خانم‌ها به جزئیات توجه بیشتری دارند و بسته ‌بندی لوازم آرایشی می‌تواند آن‌ها را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. شناخت این قضیه می‌تواند در مراحل بعدی مثل انتخاب یک رنگ مناسب برای کسب‌وکار شما و حتی انتخاب یک نام برای فروشگاه آنلاین تاثیر گذار باشد. اگر توجه کرده باشید اکثر سایت‌های معروف فروش لوازم آرایشی از رنگ‌های تم صورتی و قرمز استفاده می‌کنند.

بسته ‌بندی لوازم آرایشی

شخصیت برندتان را مشخص کنید

شخصیت برند شما شامل رنگ برند، اسم برند، شعار، بسته ‌بندی لوازم آرایشی و … است. شخصیت برند شما در بسته بندی به انتخاب نوع جعبه آماده و جزئیات آن مربوط می‌شود. مثلا شما چه نوع جعبه‌ای را انتخاب می‌کنید؟ از چه محصولاتی برای تزئین کردن این بسته‌بندی استفاده کرده‌اید؟ رنگ استفاده شده در بسته‌بندی چیست؟ به این ترتیب شما با چند گام ساده و بدون هزینه بالایی، تبدیل به یک برند حرفه‌ای می‌شوید و مخاطب از خرید خود مطمئن می‌شود.

انتخاب یک نوع جعبه آماده

بهترین نوع جعبه آماده برای بسته ‌بندی لوازم آرایشی جعبه‌ کیبوردی است. جعبه‌های کیبوردی به دلیل عدم نیاز به کارتن پستی برای ارسال و البته محکم بودن آن‌ها انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌روند. این جعبه‌ها از ۳ لایه مقوای ایفلوت همراه با روکش کرافت تشکیل شده‌اند. اگر به دنبال جعبه‌های خاص می‌گردید می‌توانید از جعبه‌های بالشتی هم استفاده کنید. این جعبه‌ها مقاومت کمتری دارند و برای ارسال آن‌ها باید حتما از کارتن پستی استفاده کنید.

سایز مناسب برای بسته ‌بندی لوازم آرایشی

انتخاب سایز جعبه آماده گاهی بسیار پیچیده می‌شود. شما ممکن است برای بسته ‌بندی لوازم آرایشی به چند سایز متفاوت از جعبه آماده نیاز داشته باشید. سفارش‌های اخیر خود را در نظر بگیرد و ۲ الی ۳ سایز کلی را انتخاب کنید. این سایزها را می‌توانید در بسته‌های ۱۰ تایی، ۵۰تایی، ۱۰۰تایی، ۵۰۰تایی و ۱۰۰۰تایی سفارش دهید.

جزئیات را فراموش نکنید

همانطور که گفتیم توجه به مخاطبان این محصولات نیازمند استفاده از جزئیات در بسته بندی است. مثلا از ربان یا پوشال‌های رنگی استفاده کنید. در هنگام استفاده از این جزئیات به رنگ برندتان توجه داشته باشید. یک نوشته کوچک از سمت شما هم می‌تواند برای مخاطب جالب باشد و به او حس خوبی بدهد.

پیواژش کن

ما در پیواژ تلاش می‌کنیم تا تمام کسب‌وکارها راه خودشان را برای بسته‌بندی ایده‌آل پیدا کنند. با مراجعه به سایت پیواژ می‌توانید انواع محصولات ما را بررسی کنید و جعبه آماده مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسته‌بندی لوازم آرایشی در جعبه کیبوردی می‌تواند خیال شما را بابت سالم رسیدن محصول به مشتری و نیاز نداشتن به کارتن پستی راحت کند. پس همین حالا برای انتخاب سایز و سفارش آنلاین جعبه آماده اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *