بلاگ

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و با رعایت چند نکته مهم

اگر در اینستاگرام یک کسب وکار آنلاین راه انداخته‌اید و احساس می‌کنید پیجتان به اندازه کافی موفق نیست، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. به نظر شما رمز موفقیت صفحات پررونق اینستاگرامی چیست؟ چرا شما با وجود فعالیت خوبتان هنوز به اندازه کافی مشتری ندارید؟ چطور می‌توان یک راه درست برای افزایش فالوور اینستاگرام پیدا کرد؟ در ادامه این مطلب با هم چند نکته مهم برای پیشرفت و افزایش فالوور اینستاگرام را یاد می‌گیریم، که می‌تواند در ادامه فعالیت شما بسیار مهم و کارساز باشد.

با برنامه و در زمان مناسب پست بگذارید

پست گذاشتن به صورت متوالی به مخاطب نشان می‌دهد که شما فعال هستید و او را به واکنش نشان دادن وادار می‌کند. یک برنامه مشخص برای پست گذاشتن و افزایش فالوور اینستاگرام در نظر بگیرید. هفته‌ای ۲ الی ۳ پست برای صفحه خود تهیه کنید و آن‌ها را در زمان مناسب منتشر کنید. این زمان مناسب را از کجا بفهمیم؟ می‌توانید از آزمون و خطا استفاده کنید و یا اینکه از تجربیات دیگران کمک بگیرید. برای مثال در ساعت ۱۱ تا۱  ظهر، ساعت ۵ عصر تا ۷ عصر و ساعت ۹ شب می‌توانید پست‌ها را منتشر کنید. این زمان‌ها به طور کلی برای کاربران مناسبند و آن‌ها در این ساعات شبکه‌های اجتماعی را بیشتر بررسی می‌کنند.

تصاویر با کیفیت و جذاب انتخاب کنید

عکس بی‌کیفیت می‌تواند محصول شما را ضعیف‌تر از آن‌چه در واقعیت هست نمایش دهد. با یک تصویر جذاب و عکس مناسب، مخاطب را وادار می‌کنید که هنگام رسیدن به تصویر شما مکث کند. برای این منظور و افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید از تکنیک‌ها و نکات مربوط به عکاسی محصول کمک بگیرید. مثلا تصاویر روشن‌تر و با نور روز، معمولا جذابیت بیشتری برای مخاطب دارند. استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی هم کمک می‌کند که تصویر شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام

کپشن‌های جالب و خواندنی بنویسید

سعی کنید در کپشن از زیاده‌گویی پرهیز کنید. در عین حال کاربردی‌ بودن یک کپشن را هم فراموش نکنید. مثلا درباره تخفیف‌ها، قیمت محصولات، کیفیت کار و نحوه ارسال ‌آن‌ها توضیحات کوتاهی ارائه دهید. این کپشن‌های کاربردی، به افزایش فالوور اینستاگرام و اعتماد بیشتر او به شما کمک می‌کند. می‌توانید در متن هر پست یک سوال بپرسید و یا داستان کوتاهی بنویسید. شوخ طبعی و استفاده مناسب از هشتگ‌ها هم می‌تواند کمک زیادی به جذاب‌ شدن کپشن و در نهایت افزایش فالوور اینستاگرام کند.

قدرت هشتگ‌ها را دست کم نگیرید

تمام کلماتی که فکر می‌کنید مخاطب را به شما می‌رساند، تبدیل به هشتگ کنید. برای شناختن بیشتر تاثیر هشتگ‌ها می‌توانید مقاله پیواژ در این زمینه را مطالعه کنید و بعد از آن به راحتی برای کپشن‌های خود از هشتگ‌های مفید استفاده کنید.

خلاصه کلام

برای موفقیت و افزایش فالوور اینستاگرام باید سبک کار خود را مشخص کنید. این به معنای پیدا کردن یک استراتژی برای صفحه اینستاگرام است. بعد از پیدا کردن این استراتژی می‌توانید به صفحه خود هویت بدهید. تعامل با مخاطب را فراموش نکنید و به خواسته‌های او در مسیر حرکتتان توجه کنید. رمز موفقیت شما تولید محتوای با کیفیت و تعامل با کاربران است. پس این دو نکته را همیشه مد نظر بگیرید تا افزایش فالوور اینستاگرام خوبی داشته باشید. برای بسته‌بندی و ارسال محصولاتتان هم می‌توانید روی پیواژ حساب کنید. انواع جعبه آماده را می‌توانید در پیواژ سفارش بدهید و یک بسته‌بندی حرفه‌ای را به مشتری ارائه دهید. برای سفارش آنلاین جعبه آماده همین حالا وارد فروشگاه پیواژ شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *