بلاگ

خرید کارتن پستی از سایت پیواژ

پیواژ با دنیای متنوعی از محصولات بسته‌بندی، عصای دستی برای کسب‌وکارهاست. یکی از اهداف ما در پیواژ، راحت کردن فرآیند ارسال محصولات برای کسب‌وکارهای آنلاین است. این کسب‌وکارها دغدغه‌های زیادی را در مسیر خود تجربه می‌کنند. یکی از این دغدغه‌ها تهیه کردن یک گزینه مناسب برای بسته‌بندی کردن و ارسال محصول برای مشتری است. یکی از اصلی‌ترین پیشنهادات ما در پیواژ، استفاده از جعبه کیبوردی است. این جعبه‌ها از سه لایه مقوای ایفلوت با روکش کرافت تهیه می‌شوند و استحکام بالایی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جعبه‌ها امکان انتخاب از بین ۴۳ سایز مختلف است. جعبه‌های بالشتی، پاکت کرافت ساده یا زیپ‌دار، قوطی‌های مقوایی و … هم برای یک انتخاب متفاوت روی سایت پیواژ قرار دارند. در این مقاله اما می‌خواهیم شما را با یکی دیگر از محصولات پیواژ یعنی کارتن پستی آشنا کنیم. شما می‌توانید خرید کارتن پستی را از این به بعد با پیواژ انجام دهید.

چرا از کارتن پستی استفاده کنیم؟

دلایل خرید کارتن پستی برای هر کسب‌وکار متفاوت است. یکی از اولین انتخاب‌های هر پیواژی، جعبه کیبوردی است. اگر به دنبال جعبه‌هایی بزرگ‌تر از ابعاد کیبوری باشید، می‌توانید از امکان خرید کارتن پستی در پیواژ استفاده کنید. حتما همه شما تجربه استفاده از کارتن پستی را داشته‌اید. اگر محصولتان را بسته‌بندی نکرده باشید، برای ارسال آن در اداره پست باید یکی از این کارتن‌ها را خریداری کنید. این کارتن‌ها با آرم شرکت پست از سایر جعبه‌ها متمایز می‌شوند.

همچنین اگر از محصولات بسته‌بندی خاصی استفاده می‌کنید، باید برای ارسال آن‌ها از کارتن پستی استفاده کنید. به عنوان مثال شما نمی‌توانید جعبه بالشتی یا ساک دستی را به تنهایی تحویل پست بدهید.

کارتن پستی محکم‌تر از جعبه کیبوردی است؟

محکم بودن جعبه‌ها با ابعاد آن‌ها ارتباط دارد. هر چه کارتن شما بزرگ‌تر باشد باید وزن بیشتری را تحمل کند و نیاز به استحکام بیشتری هم دارد. ۴ سایز اول کارتن پستی ( ابعاد مشابه ۳ سایز اول کارتن پستی را می‌توانید در بین جعبه‌های کیبوردی پیواژ هم پیدا کنید) از سه لایه مقوای ایفلوت تشکیل شده‌اند. سایزهای بزرگ‌تر یعنی سایزهای ۵ تا ۹ به دلیل ابعاد بزرگ‌تر و نیاز به استحکام بیشتر، ۵ لایه‌اند. تمامی جعبه‌های کیبوردی پیواژ هم ۳لایه‌اند و استحکامشان با کارتن پستی برابری می‌کند.

خرید کارتن پستی

انتخاب ابعاد مناسب

در جدول زیر می‌توانید تمام سایزهای موجود را به دقت بررسی کنید و بعد برای خرید کارتن پستی اقدام کنید.

کد کارتن پستی تعداد در هر بسته سایز
کارتن پستی کد ۱ ۳۰ ۱۰*۱۰*۱۵
کارتن پستی کد ۲ ۲۵ ۱۰*۱۵*۲۰
کارتن پستی کد ۳ ۲۵ ۱۵*۲۰*۲۰
کارتن پستی کد ۴ ۱۵ ۲۰*۲۰*۳۰
کارتن پستی کد ۵ ۱۵ ۲۰*۲۵*۳۵
کارتن پستی کد ۶ ۱۵ ۲۰*۲۵*۴۵
کارتن پستی کد ۷ ۱۰ ۲۵*۳۰*۴۰
کارتن پستی کد ۸ ۱۰ ۳۰*۴۰*۴۵
کارتن پستی کد ۹ ۱۰ ۳۵*۴۵*۵۵

 

چرا کارتن پستی را از پیواژ تهیه کنیم؟

خرید کارتن پستی از پیواژ چند مزیت برای شما دارد. شما با داشتن این کارتن پستی در خانه، شما می‌توانید به راحتی بسته‌بندی خود را انجام دهید، تزئینات داخل جعبه را سر فرصت تکمیل کنید و آن را برای تحویل به پست آماده کنید. هنگام تهیه کارتن پستی در شلوغی‌های اداره پست، انجام این امور کمی سخت و خسته‌کننده است. علاوه‌بر این شما می‌توانید ابعاد متنوعی از کارتن پستی را از پیواژ سفارش بدهید و کارتنی که به نظر خودتان مناسب‌تر است را برای بسته‌بندی انتخاب کنید. برای خرید کارتن پستی به صورت آنلاین، وارد فروشگاه پیواژ و یا اینستاگرم شوید و کد مورد نظرتان را در بسته‌بندی‌های پیواژ سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *