بلاگ

خرید نایلون حباب دار و انواع آن برای بسته‌بندی

خرید نایلون حباب دار و انواع آن برای بسته‌بندی

در حوزه بسته‌بندی از نایلون‌های متنوعی برای محافظت از محصولات به عنوان ضربه گیر بسته‌بندی کمک می‌گیرند. یکی از پرکاربردترین این موارد کیسه های حبابدار هستند. مانند هر محصول بسته‌بندی دیگری نایلون های حباب دار نیز در انواع مختلفی برای خرید در بازار دردسترسند. بنابراین شما باید با شناخت مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر میخواهید با انواع کیسه حباب دار آشنا شوید و بهترین بسته‌بندی را برای محافظت از وسیله‌های خود داشته باشید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

نایلون حباب دار چیست؟

پیش از خرید انواع نایلون حباب دار باید آشنایی جزئی با این محصول پرکاربرد بسته‌بندی کسب کنیم. همان طور که از نام آن مشخص است به ورق‌های نایلونی که سطح آن‌ها یک لایه حباب دار پوشیده شده، کیسه حباب دار می‌گویند. این حباب‌ها به عنوان ضربه گیر در بسته‌بندی ها عمل می کنند. همین مسئله امکان آسیب هنگام جابه جایی و ارسال را کاهش می دهد.

استفاده و خرید نایلون حباب دار در صنعت برای بسته‌بندی برخی از کالاهای ظریف و شکننده و دارای حساسیت بیشتر هنگام حمل و نقل برخوردار هستند، توصیه می‌شود. البته کاربرد نایلون های حباب دار تنها مربوط حوزه بسته‌بندی نیست و به دلیل دارا بودن یک لایه هوا حکم عایق را نیز دارند.

عوامل موثر در کیسه های حباب دار

نایلون های حبابدارانواع مختلفی دارند. به همین دلیل کاربردهای مختلفی هم دارند. انواع نایلون‌ حبابدار در بازار بر اساس تعداد لایه‌های آن، ابعاد، جنس، شکل ظاهری دسته‌بندی می‌شوند.

کیسه حباب دار و ضربه گیر بسته‌بندی

تعداد لایه ها در نایلون حباب دار

اولین عامل تاثیرگذار در خرید انواع نایلون های حباب دار می‌توان به دولایه و سه لایه بودن آن‌ها اشاره کرد. نایلون‌های حباب دار دو لایه گزینه‌ای بسیار مناسبی برای بسته‌بندی بخش بزرگی از محصولات مانند انواع ظروف شکستنی، قطعات الکترونیکی، لوازم یدکی است. در مقابل نایلون‌های حباب دار سه لایه برای بسته‌بندی محصولات سنگینترمناسب ترند. البته نایلون‌های دو لایه نیز مناسب هستند اما خرید نایلون های حباب دار سه لایه برای بسته‌بندی این دسته از محصولات محبوب ترند.

اشکال مختلف کیسه حباب دار

با توجه به کاربردهای بسیار نایلون های حباب دار تولیدکنندگان آن‌ها را در شکل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند. به طور مثال این نایلون‌ها را به صورت رولی در متراژ و ابعاد مختلف خریداری قابل خریداری هستند. علاوه بر این نایلون‌های حباب دار به شکل پاکتی نیز تولید می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی محصولات خود را درون آن‌ها بسته‌بندی کنید. پاکت‌ پستی حباب دار یکی از پرفروش‌ترین انواع پاکت های پستی هستند که به عنوان یک بسته‌بندی ضربه گیر کاربرد دارند.

خرید انواع نایلون حباب دار از پیواژ

با توجه به اینکه انواع نایلون حباب دار در بازار در دسترس است، شما باید با توجه به نیاز خود برای بسته‌بندی مناسب ترین گزینه را از نظر جنس و ابعاد خریداری کنید. پیواژ به عنوان فروشگاه آنلاین لوازم بسته‌بندی خرید انواع نایلون حباب دار را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. از جمله پر فروش‌ترین نایلون‌های حباب دار موجود در بازار به صورت پاکت های حاضری ۳۰ در ۳۰ و ۳۵ در ۳۵ در بسته‌بندی های ۲۵ عددی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *