بلاگ

معرفی کتاب

نام کتاب:  (PACKAGING DESIGN(successful product branding from concept to shelf

نویسنده:   Marianne Rosner Klimchuk and Sandra A.Krasovec

سال انتشار: ۲۰۱۲

زبان: انگلیسی

تعداد صفحه: ۲۴۶

معرفی:

این کتاب جزئیات روش  ارتقا طراحی بسته بندی  را قدم به قدم توضیح می دهد و شرح می دهد که عملکرد طراحان چگونه می تواند به عنوان مسیر ارتباطی بازاریابان و مصرف کنندگان نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

اگر تمایل به دریافت این کتاب و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درمورد کتاب‌های مفید صنعت بسته‌بندی را دارید، پیواژ پاسخگوی شماست

بخش های مختلف این کتاب:

  • تاریخچه بسته بندی
  • تعریف طراحی بسته بندی
  • عوامل مهم در طراحی بسته بندی
  • فرآیند طراحی
  • حرفه طراحی بسته بندی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.