نام کتاب: (PACKAGING DESIGN(successful product branding from concept to shelf
نویسنده: Marianne Rosner Klimchuk and Sandra A.Krasovec
سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
تعداد صفحه: ۲۴۶
معرفی:
این کتاب جزئیات روش ارتقا طراحی بسته بندی را قدم به قدم توضیح می دهد و شرح می دهد که عملکرد طراحان چگونه می تواند به عنوان مسیر ارتباطی بازاریابان و مصرف کنندگان نهایی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر تمایل به دریافت این کتاب و یا کسب اطلاعات بیشتر درمورد کتابهای مفید صنعت بستهبندی را دارید، پیواژ پاسخگوی شماست
بخش های مختلف این کتاب:
- تاریخچه بسته بندی
- تعریف طراحی بسته بندی
- عوامل مهم در طراحی بسته بندی
- فرآیند طراحی
- حرفه طراحی بسته بندی