بلاگ

انواع جعبه بسته بندی شمع و ارسال به سراسر کشور

شمع‌های مختلف با عطر و رنگ‌های جذاب، انرژی‌ بخش خیلی از خونه‌ها هستند. استقبال عموم از شمع‌های دست‌ساز و سلیقه و خلاقیت هنرمندان شمع‌ساز، باعث رشد صفحه‌های اینستاگرامی فروش شمع شده است. تعداد زیادی از مشتری‌های ما در پیواژ هم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. در این مقاله سعی داریم به چند سوال رایج در زمینه جعبه بسته بندی شمع پاسخ بدهیم. بعد از خواندن این مقاله احتمالا شما می‌توانید با اطمینان بیشتری یک جعبه آماده برای شمع‌های خود انتخاب کنید.

کدام جعبه بسته بندی شمع در پیواژ موجود است؟

در بین محصولات پیواژ شما می‌توانید سه انتخاب متنوع داشته باشید.

  • جعبه کیبوردی: بهترین انتخاب و اولین گزینه روی میز برای جعبه بسته بندی شمع شما، جعبه کیبوردی است. اولین مزیت این جعبه‌ها، ظاهر مناسب و شکیل آن‌هاست. نکته دوم عدم نیاز به کارتن پستی برای ارسال این نوع جعبه است. بنابراین شما با خرید یک جعبه کیبوردی، با یک تیر دو نشان را می‌زنید.
  • کارتن پستی: انتخاب کارتن پستی به جای جعبه کیبوردی می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد. ممکن است حجم سفارش شما بسیار بالا باشد و جعبه‌های کیبوردی برای بسته‌بندی کوچک باشند. گاهی هم ادارات پست جعبه کیبوردی را برای ارسال قبول نمی‌کنند و در این شرایط ممکن است شما برای جعبه بسته بندی شمع های خود، کارتن پستی را ترجیح بدهید.
  • قوطی‌های مقوایی: قوطی مقوایی سیلندری با قطر ۱۰ سانتیمتر در ارتفاع ۱۵، ۱۹ و ۲۴ سانتیمتر روی سایت پیواژ موجود است. قیمت این قوطی‌ها ۱۳,۸۰۰ تومان تا ۱۶,۴۰۰ تومان است. اگر دنبال یک جعبه بسته بندی شمع خیلی خاص هستید، این قوطی‌ها را فراموش نکنید. این قوطی‌ها برای شمع‌های تک مناسب‌ترند.

جعبه بسته بندی شمع

چه نوع جعبه بسته بندی شمع برای من مناسب است؟

اگر در ابتدای مسیر هستید و نمی‌خواهید مخارج بالایی برای خود بتراشید، جعبه کیبوردی بهترین انتخاب برای شماست. این جعبه‌ها را می‌توانید با کمی پوشال، یک تکه نخ کناف و یا روبان تزئین کنید و به برند شمع‌سازی خود هویت بدهید. قبل از تهیه جعبه می‌توانید از اداره پست مربوط به شهر یا منطقه خود، درباره این نوع‌ جعبه‌ها سوال بپرسید. اگر جعبه کیبوردی مورد پذیرش آن‌ها نبود شما دو راه حل دارید. می‌توانید جعبه کیبوردی را داخل کارتن پستی قرار بدهید و یا اینکه محصول را مستقیما داخل کارتن پستی قرار دهید. برای سفارش‌های با قیمت بالاتر می‌توانید از قوطی‌ها هم استفاده کنید.

چگونه شمع را داخل جعبه بسته بندی شمع قرار دهیم؟

سعی کنید داخل جعبه را با مواد پرکننده‌ای مثل پوشال تزئین کنید. این پوشال‌ها علاوه بر کاربرد تزئینی، تا حدودی از محصول در برابر ضربه محافظت می‌کنند. محصولتان را با یک کاغذ کرافت بپوشانید. این کاغذ هم نقش محافظتی از شمع شما را دارد.

سایز مناسب جعبه را چطور پیدا کنیم؟

یکی از اصلی‌ترین سوالات شما برا خرید جعبه بسته بندی شمع در مورد سایزبندی‌هاست. اول از همه باید تصمیم بگیرید که در هر جعبه چند عدد شمع قرار می‌دهید. برای جعبه‌ای که یک عدد شمع در آن قرار می‌گیرد، کافی است طول و عرض و ارتفاع شمعتان را در نظر گرفته و با ابعاد موجود در پیواژ مقایسه کنید. برای بسته‌های با تعداد بالاتر، شمع‌ها را در تعداد مورد نظر کنار هم قرار بدهید و یک اندازه حدودی از آن‌ها بگیرید. حالا می‌توانید جعبه مناسب خودتان را از بین سایزبندی‌های جعبه آماده کیبوردی پیواژ انتخاب کنید.

برای خرید انواع جعبه آماده و محصولات بسته‌بندی به پیواژ اعتماد کنید و برند خودتان را حرفه‌ای‌تر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *