بلاگ

جعبه کیبوردی کرافت و کاربردش برای بسته‌بندی

شما برای بسته‌بندی محصولاتتان از چه نوع جعبه آماده استفاده می‌کنید؟ تا به‌حال به دنبال بسته‌بندی آماده در بازارهای شهر بوده‌اید؟ معمولا پیدا کردن بسته‌بندی در تیراژ محدود و البته ابعاد دلخواه کار راحتی نیست. گذشته از این، انواع متفاوتی از جعبه‌ها برای بسته‌بندی هر محصول وجود دارند. شما باید در اولین قدم بهترین نوع بسته‌بندی برای محصولتان را انتخاب کنید. در این مطلب سعی داریم شما را با یکی از کاربردی‌ترین جعبه‌های بسته‌بندی یعنی جعبه کیبوردی کرافت آشنا کنیم. در این مطلب با هم ویژگی‌های این جعبه را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های جعبه کیبوردی کرافت

این جعبه‌ها از مقوای سه لایه ایفلوت با روکش کرافت تهیه می‌شوند. این مقواها از جعبه‌ آماده وسایل سنگینی مثل یخچال ظریف‌ترند و نسبت به مقواهای معمولی بسیار محکم‌ترند. جعبه کیبوردی کرافت به دلیل استحکام بالا و تنوع سایزبندی، بین کسب‌وکارها طرفداران زیادی دارد. جعبه‌ کیبوردی کرافت پیواژ به صورت مونتاژ نشده، ارسال می‌شود. به این ترتیب این جعبه‌ها نیاز به فضای انبارش زیادی ندارند و شما می‌توانید این جعبه‌ها را در کمتر از یک دقیقه و بدون نیاز به استفاده از چسب، سر هم کنید. جعبه کیبوردی کرافت پیواژ در دو رنگ سفید و قهوه‌ای موجود است.

جعبه کیبوردی کرافت

جعبه کیبوردی برای بسته‌بندی انواع محصولات

تقریبا هیچ محصولی را نمی‌توان پیدا کرد که نتوان از جعبه کیبوردی کرافت برای بسته‌بندی آن استفاده کرد. سایزبندی متنوع جعبه آماده در پیواژ، انتخاب این جعبه را راحت‌تر هم می‌کند. این جعبه آماده را می‌توان برای بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، شمع، دکوری، ظروف، وسایل الکترونیک، پوشاک، اکسسوری‌ها و … استفاده کرد. بسته‌بندی‌های مواد غذایی را هم می‌توانید در این جعبه‌ها قرار دهید. اگرچه پیشنهاد ما برای بسته‌بندی مواد غذایی پاکت‌های کرافت و یا ظروف پت هستند، اما اگر دنبال یک جعبه آماده محکم برای ارسال بسته‌های مواد غذایی هستید می‌توانید روی جعبه کیبوردی کرافت هم حساب باز کنید.

این جعبه‌ها با ظاهر شیک و مرتبشان برای هدیه فرستادن هم مناسبند. کافیست با یک روبان آن‌ها را تزئین کنید. به همین راحتی یک بسته‌بندی جذاب برای هدیه‌های خود دارید.

سایزبندی متنوع پیواژ

استفاده از یک جعبه بزرگ برای یک محصول کوچک، یا به زور جا دادن یک محصول در یک جعبه کوچک، می‌تواند تمام زحمات شما را برای بسته‌بندی هدر بدهد. به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما از ابتدای فعالیت پیواژ، فراهم کردن سایزبندی متنوع از این نوع جعبه آماده برای مشتریانمان بوده است. در حال حاضر ۴۰ سایز متنوع از این جعبه‌ها را می‌توانید در سایت پیواژ پیدا کنید. ابتدا ابعاد محصول خود را بررسی کنید و سپس جعبه کیبوردی کرافت مناسب خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. این سفارش برای شما شامل هیچ محدودیتی در تیراژ نمی‌شود و می‌توانید حتی یک جعبه آماده از پیواژ سفارش بدهید. کوچک‌ترین جعبه کیبوردی با ابعاد ۸ در ۱۰ و ارتفاع ۶ سانتیمتر و بزرگ‌ترین جعبه کیبوردی کرافت با ابعاد ۳۷ در ۱۲ در ارتفاع ۱۴ سانتیمتر در فروشگاه لوازم بسته‌بندی پیواژ قابل سفارش است.

پیواژش کن!

با استفاده از جعبه‌ آماده کیبوردی شما نیازی به خرید جعبه پستی ندارید. به این ترتیب شما هزینه کمتری را برای بسته‌بندی و ارسال هر جعبه پرداخت می‌کنید. پیواژ تمام تلاشش را برای راحت‌تر شدن بسته‌بندی محصولات شما به کار می‌گیرد. شما می‌توانید تمام محصولات مورد نیازتان برای بسته‌بندی را از پیواژ تهیه کنید. برای خرید جعبه کیبوردی کرافت می‌توانید از تخفیف‌های پلکانی پیواژ استفاده کنید. به این ترتیب با بالا رفتن تعداد سفارش‌ها، تخفیف بیشتری به شما تعلق می‌گیرد.

به این همراهی اعتماد کنید و شما هم از امروز برای بسته‌بندی محصولاتتان از پیواژ کمک بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *