بلاگ

روش های افزایش فروش اینترنتی کسب‌وکارهای تازه‌کار، به کمک اینفلوئنسر مارکتینگ

شروع کار در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد. این حوزه با گذشت زمان شبیه یک بستر تخصصی شده که باید هر روز سعی کنیم خودمان با با آن وفق بدهیم و دانش جدیدی در رابطه با آن کسب کنیم. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری هستید که در اینستاگرام فعالیت می‌کند، حتما باید با مفهوم اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا شوید. یکی از روش های افزایش فروش اینترنتی دادن تبلیغات به اینفلوئنسرهاست. در این مقاله با هم یاد می‌گیریم که اینفلوئنسر چه کسی است و با راه‌های افزایش فروش اینترنتی به کمک این افراد هم آشنا می‌شویم.

اینفلوئنسر چه کسی است؟

اینفلوئنسر (Influencer) به معنی فرد تأثیرگذار است. این افراد با ارتباط برقرار کردن با فالورهای خود می‌توانند روی تصمیم‌گیری آن‌ها تاثیر مستقیم بگذارند. اینفلوئنسرها محتواهای باکیفیت و سرگرم‌کننده منتشر می‌کنند و در عین حال سعی می‌کنند فالوورهای خود را در زمینه‌های خاصی آگاه کنند. این اشخاص با جلب اعتماد مخاطبان آن‌ها را برای بعضی فعالیت‌ها تشویق می‌کنند. کمک گرفتن از این افراد یکی از روش های افزایش فروش اینترنتی است. به این منظور شما باید مبلغی را برای تبلیغ به آن‌ها بپردازید که معمولا مبلغ کمی هم نیست!

روش های افزایش فروش اینترنتی

انواع اینفلوئنسرها بر اساس تعداد فالوور

اینفلوئنسرها طبق مدلی که Iconosquare  ارائه کرده به چهار دستۀ کلی تقسیم می‌شوند:

مگا اینفلوئنسرها

این افراد معمولا تعداد بسیار زیادی دنبال کننده دارند. تعداد فالوورهای یک مگا اینفلوئنسر بالاتر از یک میلیون است و شهرت چشم‌گیری در شبکه‌های اجتماعی دارد. روش های افزایش فروش اینترنتی به کمک مگا اینفلوئنسرها معمولا بسیار گران است و به درد کسب‌وکارهای کوچک و خانگی نمی‌خورد.

ماکرواینفلوئنسرها

این افراد در صف بین افراد مشهور اینستاگرام، در جایگاه دوم قراردارند. دنبال کننده‌های آن‌ها بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون نفر هستند و دسترسی به آن‌ها برای تبلیغات راحت‌تر است. با این حال روش های افزایش فروش اینترنتی به کمک این افراد هم هزینه زیادی در بر دارد و برای زمانی مناسب ایت که شما به یک ثبات و درآمد بالا رسیده باشید.

میکرو اینفلوئنسرها

این گروه برای تبلیغات شما مناسب‌ترین انتخابند. تعداد فالووهای آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تفر است و ارتباط آن‌ها با دنبال‌کننده‌ها صمیمانه‌تر است. می‌توانید فعالیت و میزان مشارکت آن‌ها را در اینستاگرام بررسی کنید و سپس برای سفارش تبلیغ و استفاده از روش های افزایش فروش اینترنتی به کمک تبلیغات اقدام کنید.

نانو اینفلونئسرها

ارتباط یک نانواینفلوئنسر با مخاطبانش بسیار صمیمی و نزدیک است. این افراد معمولا کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارند. روش های افزایش فروش اینترنتی به کمک نانواینفلوئنسرها تبلبغات متقابل است. به این شکل که هر دوی شما صفحه اینستاگرامی همدیگر را به مخاطبانتان معرفی کنید. این روش بسیار کارآمد است و برای هر دو صفحه اینستاگرامی منفعت دارد.

چرا اینفلوئنسرمارکتینگ؟

این روش تبلیغات به  کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی به شدت مرسوم شده است. از طرف دیگر شما به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین باید بیشترین تمرکز خود را روی افراد فعال در این دنیای مجازی بگذارید. تعداد کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی در سال ۹۹ به ۳۵ میلیون نفر رسیده است و این نوید یک جامعه آماری بسیار بزرگ را به کسب‌وکارها می‌دهد. همچنین کمک گرفتن از اینفلوئنسرها برای آشنایی با خدمات و کسب‌وکارها بین مردم بیشتر از قبل مرسوم شده است. بنابراین کمک گرفتن از افراد تاثیرگذار در دنیای مجازی یکی از  روش های افزایش فروش اینترنتی است که می‌تواند سکوی پرتاب شما باشد.

روش های افزایش فروش اینترنتی

کیفیت را فراموش نکنید!

امروز با هم یکی از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی کسب‌وکارها را با هم بررسی کردیم. داشتن تبلیغات بدون بالا بودن کیفیت خدمات در حقیقت هیچ منفعتی برای کسب‌وکار شما ندارد. اگر محصول شما بی‌کیفیت باشد، با تصاویر تفاوت داشته باشد و یا بسته‌بندی خوبی نداشته باشد، تمام هزینه‌های شما از بین می‌رود. با این شرایط کمک هیچ اینفلوئنسری نمی‌تواند کسب‌وکار شما را موفق کند. پس برای داشتن یک محصول در خور برای مشتری‌های خود تلاش کنید و برای داشتن بسته‌بندی مناسب هم روی ما در پیواژ حساب کنید. فراموش نکنید که رضایت مشتریان قبلی یکی از روش های افزایش فروش اینترنتی به شمار می‌رود که هزینه زیادی ندارد. برای داشتن یک بسته‌بندی خوب و قابل توجه، کافی است بسته‌بندی مناسب خود را انتخاب کنید و از پیواژ سفارش بدهید. به این ترتیب شما پله به پله راه خود را برای موفقیت هموار می‌کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *