بلاگ

روش‌های خرید آنلاین جعبه آماده در پیواژ

سفارش آنلاین و خرید محصولات در فضای اینترنت چند سالی است که بین مردم رواج پیدا کرده است. به همین دلیل است که کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کنند. در این میان افرادی موفق‌ترند که بتوانند به تمام جزئیاتی که برای مخاطب مهم است، توجه کنند. یکی از این جزئیات قابل توجه، بسته بندی محصولات است. محصولی که بدون فکر و با شلختگی در یک بسته پلاستیکی برای مشتری ارسال شود، نمی‌تواند رضایت او را جلب کند. در این جاست که پیواژ به کمک کسب‌وکارها می‌آید. پیواژ با ارائه انواع محصولات بسته‌بندی، خیال تمام کسب‌و‌کارها را بابت خرید جعبه آماده برای محصولاتشان راحت می‌کند. در این مطلب با هم تمامی روش های ثبت سفارش و خرید آنلاین جعبه آماده در پیواژ را بررسی می‌کنیم.

سفارش از طریق سایت

برای خرید جعبه آماده می‌توانید از سایت پیواژ استفاده کنید. در سایت ما شما می‌توانید با تمامی محصولات ما آشنا شوید، سایزبندی‌ها و رنگ‌های مختلف را ببینید و در نهایت به تعداد مورد نظرتان سفارش بدهید. همچنین در این سایت می‌توانید به دقت شرایط تخفیف پلکانی محصولات را بررسی کنید و با توجه به این تخفیف‌ها، محصول مورد نظرتان را سفارش بدهید. در سایت پیواژ می‌توانید توضیحات کامل هر محصول را مطالعه کنید و با آگاهی کامل برای سفارش آن اقدام کنید.

خرید آنلاین جعبه آماده

سفارش از طریق دایرکت اینستاگرام

تعداد زیادی از پیواژی‌ها در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. آن‌ها صاحبان صفحات اینستاگرامی هستند و کسب‌وکار خودشان را در این محیط راه‌اندازی کرده‌اند. به همین دلیل ما یک صفحه اینستاگرامی فعال دایر کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در این بستر هم با شما در ارتباط باشیم. یکی از راه‌های ارتباط با ما و خرید آنلاین جعبه آماده دایرکت اینستاگرام پیواژ است. در این بخش می‌توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید و جعبه آماده مورد نظرتان را به راحتی سفارش بدهید.

خرید آنلاین جعبه آماده از طریق کامنت‌های اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های خرید آنلاین جعبه آماده از پیواژ، کامنت گذاری برای پست‌های اینستاگرام ماست. از این طریق ما می‌توانیم با شما ارتباط برقرار کنیم و در دایرکت اینستاگرام اطلاعات بیشتری را برایتان ارسال کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید به کمک مشورت با کارشناسان پیواژ، یکی از محصولات ما را انتخاب کرده و خرید آنلاین جعبه آماده را با آگاهی کامل انجام دهید.

ویژگی‌های محصولتان را در نظر بگیرید.

یکی از نکات مهم برای خرید آنلاین جعبه آماده، توجه به نوع محصول است. قبل از ثبت سفارش، ابعاد محصول و نیاز آن برای بسته‌بندی را بررسی کنید. برای مثال اگر محصول شما شکستنی است، بهترین انتخاب یک جعبه کیبوردی است. حال که می‌دانید باید یک جعبه کیبوردی را تهیه کنید، به سراغ ابعاد مورد نیازتان بروید. محصول شما چه سایزی دارد و در چه ابعادی از جعبه کیبوردی به راحتی جا می‌شود؟ نکته دوم توجه به تعداد جعبه آماده مورد نیاز شماست. شما در پیواژ هیچ محدودیتی در خرید آنلاین جعبه آماده ندارید. بنابراین می‌توانید به تعداد مورد نیازتان آن‌ها را تهیه کنید.

پیواژش کن!

اگر شما هم یک کسب‌وکار خانگی دارید و به دنبال یک بسته‌بندی مناسب برای محصولتان می‌گردید، همین حالا محصولات پیواژ را به یکی از روش‌های گفته شده سفارش دهید. پیواژ با سال‌ها تجربه در زمینه بسته‌بندی محصولات دارویی و چاپ، قصد دارد تا با تمرکز روی خرید آنلاین جعبه آماده، باری از روی دوش کسب‌وکارهای آنلاین بردارد. همراهی شما در این زمینه چراغ راه ما خواهد بود و ما را به آینده دلگرم می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *