بلاگ

بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام چه زمانی است؟

شما هم در اینستاگرام یک کسب‌وکار خانگی راه انداخته‌اید؟ از اینستاگرام برای فروش محصولاتتان استفاده می‌کنید؟ فروش اینترنتی محصولات در فضای مجازی و شبکات اجتماعی، به خصوص اینستاگرام، رونق زیادی گرفته است. این روزها افرادی که در هر حوزه‌ای استعداد و توانایی داشته باشند، صفحه‌ای در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند و کسب درآمد می‌کنند. در این میان دانستن ترفندهای اینستاگرام بسیار مهم است. جزئیاتی مثل چگونه پاسخ دادن به کامنت‌ها و یا زمان مناسب برای گذاشتن هر پست می‌تواند روی کیفیت صفحه شما تاثیر بگذارد. در این مقاله با هم یاد می‌گیریم بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام چه ساعتی است.

مخاطب خود را در نظر بگیرید.

اولین نکته برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام شناختن مخاطبتان است. مخاطب شما چه ساعتی از روز فعال‌تر است؟ چه ساعتی با خیال آسوده اینستاگرام خود را بررسی می‌کند؟ مخاطبان شما بیشتر خانم هستند یا آقا؟ یک لیست کامل از فعالیت مخاطبین صفحه اینستاگرامی خود تهیه کنید. می‌توانید از اطلاعاتی که اینستاگرام در این زمینه به شما ارائه می‌دهد در قسمت اینسایت استفاده کنید. بعد از شناخت بیشتر مخاطبین، می‌توانید با دقت و توجه بیشتری برای بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام تصمیم بگیرید.

آزمون و خطا را فراموش نکنید.

یکی از راه‌های موثر در پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام، روش آزمون و خطاست. به این ترتیب شما در ساعت‌های متفاوتی پست خود را منتشر می‌کنید و نتیجه را بررسی می‌کنید. این تجربه می‌تواند کمک بزرگی برای تشخیص زمان مناسب انتشار پست باشد. توجه داشته باشید که روزهای تعطیل زمان مناسبی برای انتشار پست‌ها نیستند و بنابراین این روزها را در آزمون و خطای خود در نظر نگیرید.

بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام

بهترین زمان گذاشتن پست در روز

در بازه زمانی بین ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ ظهر می‌توانید پست‌های اینستاگرامی خود را منتشر کنید. این بازه، زمان استراحت و صرف ناهار است و افراد در این زمان اینستاگرام خود را بررسی می‌کنند. در این زمان بهتر است محتوای عکس منتشر کنید و از گذاشتن ویدیو خودداری کنید. دیدن ویدیو ممکن است در این ساعت از روز برای مخاطبین مقدور نباشد.

پست‌های اینستاگرام در عصر

بین ساعت ۵ تا ۷ عصر یک زمان مناسب برای بارگذاری پست‌های اینستاگرام است. در این بازه زمانی افراد از محل کارشان به سمت خانه برمی‌گردند و در مسیر به اینستاگرام خود سر می‌زنند. در این بازه زمانی می‌توانید پست‌های سرگرم‌کننده و یا استوری‌های دنباله‌دار منتشر کنید.

زمان مناسب برای انتشار پست‌ها در شب

بین ساعت ۹ تا ۱۰ شب هم زمان خوبی برای بارگذاری پست به شمار می‌رود. در این زمان بیشتر مخاطبین شما در منزل هستند و مشغول استراحتند. آن‌ها زمان کافی برای بررسی اینستاگرام خود را دارند.  بنابراین این بازه بهترین زمان برای انتشار محتوا در اینستاگرام به خصوص پست‌های ویدیویی به شمار می‌رود. ویدیوهای آموزشی در این بازه زمانی می‌توانند انتخاب مناسبی برای صفحه اینستاگرام شما باشند.

پیواژ را فراموش نکنید.

بعد از شناخت بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام می‌توانید برای سایر جزئیات فروش محصول از جمله بسته‌بندی و تهیه جعبه آماده اقدام کنید. پیواژ با ارائه انواع محصولات بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای خانگی و آنلاین، این دغدغه را برای شما برطرف کرده است. شما می‌توانید تمام محصولات پیواژ را بدون هیچ محدودیتی در تیراژ سفارش دهید و با بالاترین کیفیت آن‌ها را تحویل بگیرید. انواع محصولات بسته‌بندی مثل جعبه‌های کیبوردی، جعبه‌های بالشتی، پاکت‌های کرافت و انواع محصولات جانبی مثل کاغذ پوستی، چسب و … را می‌توانید از سایت پیواژ تهیه کنید.

برای هر مشتری و اولین برخوردش با محصولتان ارزش قائل شوید و شما هم از این به بعد پیواژش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *