بلاگ

راهنمای مبتدیان برای ساخت ریل اینستاگرام

ساخت ریل اینستاگرام

حتما شما هم دیده‌اید که ریل ها اینستاگرام را تصاحب کرده‌اند. و به این فکر می‌کنید که آنها در مورد چیست و چگونه می‌توانید شروع کنید. اینستاگرام که زمانی عکس محور بود، به جذابیت ویروسی ویدیوهای کوتاه توجه کرد. در نهایت ظاهراً یک شبه، الگوریتم بدنام اینستاگرام که دیکته می‌کند چه کسی چه چیزی را ببیند، ساخت ریل را در اولویت قرار داد. تقاضای بعدی برندها و کسب و کار های اینستاگرامی – برای تغییر از عکس‌های ساده به عکاسی ، ویرایش، ارسال و آپلود ویدیوهای جذاب – همه را رها کرد. شاید اینطوری اسمش را پیدا کردند.

چرا ریل های اینستاگرام برای برند یا کسب و کار شما بسیار مهم هستند؟

ابتدا توسط Vine و سپس شاید به صورت ویروسی تر Tik Tok، ویدیوهای کوتاه اینستاگرام و فیس بوک را تحت کنترل خود درآوردند. علیرغم افزایش محبوبیت، ساخت ریل در اینستاگرام هنوز کاملاً جدید است و اینستاگرام همچنان آنها را در الگوریتم خود در اولویت میگذارد. به ویژه، ریل های جدید و خلاقانه‌ای که از ابزارها و فیلترهای ویرایشی خود به جای ارسال مجدد ویدیوهای تیک توک واترمارک دار استفاده می‌کنند. به همین دلیل، اگر می‌خواهید نام برند و محتوای شما در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد، وقت آن است که ساخت ریل ها را شروع کنید.

ریل های شما باید در مورد چه چیزی باشد؟

کسب و کار اینستاگرامی

علایق، چالش‌های ویروسی، ریمیکس‌ها و کلیپ‌های صوتی بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید از آنها در ساخت ریل اینستاگرام خود استفاده کنید تا ادعای خود را بر روی آن میلیاردها چشمی که به اینستاگرام چسبیده‌اند، به اشتراک بگذارید. بهترین راه برای کشف موارد پرطرفدار در اکسپلور برای Reels است. شما همچنین می توانید به سادگی ویدیوی خود را در مورد هر چیزی که می خواهید ایجاد کنید، قانون اصلی الگوریتم اینستاگرام این است که هیچ قانونی مشخصی وجود ندارد. از منظر برندسازی، بهتر است ریل های خود را با نام تجاری و محتوای دیگر خود هماهنگ نگه دارید.

ریل اینستاگرام را چگونه می سازید؟

در ساده‌ترین شکل، یک ریل اینستاگرام می‌تواند ساخت یک ویدیو تا ۶۰ ثانیه باشد. می‌توانید ویدیوی خود را با هر چیزی که می‌خواهید ضبط کنید – تلفن همراه، دوربین دیجیتال، دوربین اکشن – تا زمانی که ویدیو را به صورت MP4 ایجاد کنید و نسبت تصویر عمودی ۹:۱۶ برای مشاهده در تلفن‌های همراه بهترین باشد. همچنین می‌توانید حلقه‌های اینستاگرام را در ویرایشگر ویدیوی اپلیکیشن هایی مثل inShut و Canva ایجاد و ویرایش کنید.

شروع به آزمایش با ریل ها کنید

بنابراین شما آن را دارید. چند نکته، ایده، ابزار و الگوهایی که به شما در شروع کار و ساخت ریل های اینستاگرام کمک می کند. اگر به یادآوری نیاز دارید، در اینجا برنامه هایی برای استفاده برای ایجاد ویدیوها ، اصول اولیه جدول زمانی ، نحوه استفاده از صدا در فیلم ها وجود دارد. ایده های مختلفی برای ساخت ریلز و ویدئو برای کسب و کار های اینستاگرامی وجود دارد. شما می توانید با توجه به ماهیت برند خودتان از ترندترین های آن ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *