بلاگ

چند ایده کاربردی اینستاگرامی برای پست ویدئویی و ریلز، بخش دوم

ایده کاربردی اینستاگرامی

در نوشته قبلی چند ایده کاربردی اینستاگرامی را برای تولید پست ویدئویی و ریلز اینستاگرام بررسی کردیم. شاید بعضی از آن ها تکراری و کلیشه ای باشند. ولی هیچ وقت ایده های تکراری را دست کم نگیرید. وقتی یک ایده برای یک پیج جواب پس احتمالا برای شما هم جواب می دهد. در بخش دوم این نوشته چند ایده دیگر را پیشنهاد می دهیم.

میزبانی یک وبینار

میزبانی وبینار راه دیگری برای تثبیت خود به عنوان یک متخصص در زمینه کاری است. اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان راهی سرگرم کننده برای تعامل با کسب و کار کوچک شما می دهد. برگزاری یک وبینار برای علاقه مندان به حوزه کاری شما یک ایده کاربردی و جدید اینستاگرامی است. هنگام میزبانی وبینار خود، موضوعی را انتخاب کنید که با نیازها و علایق مشتریانتان مرتبط باشد. همچنین می توانید از سخنرانان مهمان یا کارشناسان دعوت کنید تا بینش های بیشتری ارائه دهند. مطمئن شوید که فرصت های زیادی را برای مخاطبان خود فراهم می کنید تا سؤال بپرسند و شما با مهمانان خود ارتباط برقرار کنید.

در نهایت گزیده بخش های این وبینار ایده خوبی برای پست ویدئویی و ریلز اینستاگرام است.

ایده پست ویدیویی و ریلز اینستاگرام

ایده و ترفندهای کاربردی تخصص خود را به اشتراک بگذارید

ایده ایجاد یک پست ویدئویی اینستاگرام، که تخصص شما را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک می گذارد، راه دیگری برای ایجاد روابط با مشتری و ایجاد اعتماد است. این می تواند به مشتریان شما کمک کند که نسبت به محصولات یا خدمات شما اطمینان بیشتری داشته باشند و احتمال بیشتری دارد که شما را به دیگران توصیه کنند. هنگام ایجاد ویدیوی تخصصی خود، موضوعی را انتخاب کنید که با مشتریانتان مرتبط باشد. بینش عمیق و مثال هایی ارائه دهید که نکات مهم را نشان می دهد. همچنین می‌توانید از تصاویر یا لوازم برای توضیح پیام خود استفاده کنید. ویدیوهای ترفند محور یک ایده ناب و کاربردی اینستاگرامی است.

ارائه ویدیوهای راهنما

یک ویدیوی گام به گام با دستورالعمل‌هایی در مورد استفاده از محصولات یا خدمات شما می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بیشترین بهره را از محصول/خدمت شما ببرند. این ایده کاربردی اینستاگرامی می تواند احساس ارزش و وفاداری ایجاد کند و منجر به فروش بیشتر شود. هنگام ایجاد ویدیوی نحوه انجام خود، مطمئن شوید که مراحل را به دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن تقسیم کنید. از تصاویر بصری برای نمایش هر مرحله و ارائه نکات یا بینش های اضافی برای کمک به موفقیت مشتریان خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای نمایش مزایای استفاده از محصولات یا خدمات خود، توصیفات مشتری یا مطالعات موردی را در نظر بگیرید.

یک ولاگ ایجاد کنید

یک ولاگ به شما این امکان را می دهد تا با به اشتراک گذاری افکار و دیدگاه های خود در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خود در ویدیوهای معمولی، ارتباط شخصی با مخاطبان خود ایجاد کنید. امروزه ولاگ ها به یک ایده کاربردی در میان پست های ویدئویی و ریلز های اینستاگرامی تبدیل شده اند. این می تواند به مشتریان کمک کند که بیشتر با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و احتمال بیشتری برای تعامل با شما داشته باشند. هنگام ایجاد وبلاگ خود، موضوعاتی را انتخاب کنید که مشتریان شما را به دنبال کردن شما ترغیب کند. بینش های ارزشمند و داستان های شخصی را ارائه دهید که نکات شما را نشان می دهد. همچنین می توانید از مهمانان یا کارشناسان دعوت کنید تا دیدگاه های بیشتری را ارائه کنند.

نقاط عطف را جشن بگیرید (کاربردی ترین ایده)

ایجاد ویدیوها برای جشن گرفتن نقاط عطف، مانند سالگردها یا دستیابی به تعداد معینی از مشتریان، راهی عالی برای ایجاد روابط با مشتری است. شما می توانید با نمایش قدردانی از حمایت مشتریان خود، احساس جامعه و وفاداری ایجاد کنید. هنگام ایجاد ویدیوی نقطه عطف خود، قدردانی و سپاس خود را از حمایت مشتریان خود ابراز کنید. دستاوردها و نقاط عطفی که با هم به آن ها رسیده اید را برجسته کنید. مهم ترین بخش این ایده کاربردی اینستاگرامی این است که نیازی به ایده پردازی یا طراحی خیلی خاصی نیست. با جشن گرفتن نقاط عطف خود به شیوه ای دوستانه و نزدیک، می توانید یک رابطه قوی با مشتریان خود ایجاد کنید و حس اجتماعی ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *