بلاگ

۱۰ باید و نباید برای کار با بلاگرها ، بخش اول

10 باید و نباید برای کار با بلاگرها ، بخش اول

در نوشته چطور با میکرو اینفلوئنسر ها کار کنیم ، درباره کار با بلاگرها ی کوچک و اینکه چرا انجام این کار برای صاحبان مشاغل کوچک بسیار سودمند است را شروع کردیم. یاد گرفتیم که: میکرو اینفلوئنسرها افرادی با ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور در یک پلتفرم رسانه اجتماعی هستند که برای مخاطبان هدفمند محتوا تولید می کنند. اگر با مخاطبان تخصصی شما همسو باشند، کار با این بلاگرها برای کسب و کارهای کوچک ایده آل هستند. هزینه تبلیغات در اینستاگرام با آن ها معمولاً بسیار کمتر از کار با اینفلوئنسرهای بزرگتر است. میکرو اینفلوئنسرها در بین مخاطبان خود دارای قدرت و اعتماد هستند، پس شراکت با آنها یک راه عالی برای ایجاد برند تجاری کوچک شما است.

۱. عجله نکنید

اگر مراحل مقاله کار با بلاگرها را دنبال کردید، باید لیست خوبی از میکرو اینفلوئنسرهای ممکن برای آشنایی بیشتر ایجاد می کردید. اما قبل از اینکه برای آن ها ایمیل یا پیام را بفرستید، کمی زمان بیشتری برای کشف و درک نام تجاری آنها اختصاص دهید. در خدمت چه مخاطبانی هستند؟ چه نوع محتوایی را پست می کنند؟ آنها را حداقل در دو پلتفرم رسانه اجتماعی دنبال کنید. در صورت داشتن وبلاگ در خبرنامه آنها مشترک شوید. سپس حداقل یک ماه را صرف نظر دادن، اشتراک گذاری و تعامل قبل از ارسال پیام خود کنید.

۲. بهترین روش ارتباط برای کار با بلاگرها را پیدا کنید

میکرو اینفلوئنسر

وقتی زمان تماس فرا رسید، باید مطمئن شوید که بهترین جزئیات تماس را دارید. پروفایل های شبکه های اجتماعی و وب سایت آنها را بررسی کنید تا ببینید کجا می خواهند با آنها تماس بگیرید. به این ترتیب، شما به دستورالعمل های آنها احترام می گذارید و احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ به موقع خواهید داشت. برخی بلاگرها افرادی که برای کار با آن ها در رسانه خاصی پیام می دهند برای تبلیغات در اینستاگرام و … در الویت قرار می دهند. اینجاست که اهمیت تحقیق درباره روش های تماس با آن ها اهمیت می یابد.

۳. عمومی نباشید

شخصی‌سازی با اولین پیامی که برای یک میکرو اینفلوئنسر ارسال می‌کنید، بسیار پیش می‌رود. گفتنی است، لازم نیست هر زمان که به شخص جدیدی نزدیک می‌شوید، چرخ را دوباره اختراع کنید. وقتی به آنها نزدیک می شوید، مانند یک طرفدار به آنها نزدیک شوید. مودب باشید و بابت برندی که ساخته اند به آنها تبریک بگویید. از آنجایی که شما آنها را در کانال های اجتماعی دنبال کرده اید و در گفتگو شرکت کرده اید، پیام شما واقعی خواهد بود و حتی ممکن است شما را بشناسند. کار با بلاگرها به خصوص نوع کوچکتر و کم فالوئرتر آن ها بسیار برای کسب و کار کوچک شما اهمیت دارد.

۴. یک منطق برای کار با بلاگرها بسازید

نکته شماره ۳ در مورد تعریف و تمجید است – ابراز تمجید و تحسین از کار میکرو اینفلوئنسر. این نکته در مورد مکمل بودن است – نشان می دهد که چگونه شما و میکرو اینفلوئنسر به خوبی با هم هماهنگ هستید. هنگام کار با بلاگرها، هر دو طرف می خواهند مطمئن باشند که این رابطه منطقی است و اهداف آنها را پیش خواهد برد. اگر نام تجاری و برند شما ناشناخته است، می خواهید مدتی را در زمینه خود صرف کنید تا به میکرو اینفلوئنسرها در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزهایی با آنها مشترک دارید آموزش دهید.

تبلیغات در اینستاگرام

۵. درخواست ویرایش و یا باز انتشار محتوا را نکنید

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار از یک اینفلوئنسر درخواست می‌کنند تا پیوندی به وبلاگ موجود اضافه کند یا از آن‌ها می‌خواهند محتوا را دوباره منتشر کنند. این یکی از بزرگترین مشکلات در کار با میکرو اینفلوئنسرها است – این کار را نکنید! بعید است افراد محتوای موجود خود را برای چنین درخواستی ویرایش کنند (مخصوصاً زمانی که تعداد زیادی مخاطب جذب می کنند). بهتر است بپرسید که آیا می‌توانید چیزی اصلی برای آن‌ها بنویسید یا راه خلاقانه دیگری پیدا کنید که بتوانید با بلاگرها کار کنید.

کار با بلاگرها ی کمتر شناخته شده علاوه بر هزینه کمتر گاهی نتایج خوبی برای هر دو طرف دارد. تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسب و کار کوچک شما بسیار مهم است. میکرو اینفلوئسرها یا همان بلاگرهای کوچک در میان مخاطبانشان بسیار قابل اعتمادند. همین مسئله اگر پیج صحیح با مخاطبان صحیح را انتخاب کنید بسیار موثرتر از تبلیغات گران قیمت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *