پلانوگرام در دیگر کشورها به عنوان مفهومی شناخته شده در بازاریابی و فروش به شمار می رود، در حالی که در ایران آن طور که باید مدنظر تولیدکنندگان نبوده است. این مفهوم به چینش محصولات در قفسه خرده فروشی ها به منظور افزایش بهره وری می پردازد و به همین منظور عوامل بسیاری را در نظر می گیرد، عواملی همچون ارتفاع بسته از سطح زمین به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر بازار هدف محصول (بزرگسالان، کودکان)، طراحی بسته بندی محصولات به گونه ای که بعد از چینش آن ها در قفسه برند تولیدکننده به بهترین شکل نمایش داده شود و بسیاری نکات دیگر. نکاتی که تیم R&D، بازاریابی و طراحی پیواژ در طراحی بسته بندی ها مدنظر قرار می دهد. ما در پیواژ بعد از همفکری با تیم بازاریابی شرکت تولیدکننده به منظور در نظر گرفتن سیاست های فروش تولید کنندگان(سیاست هایی همچون: معرفی و پرورش محصولی جدید به بازار، حاشیه سود بیشتر برای محصولات خاص و…) به طراحی بسته بندی مناسب می پردازیم.