گسترش دسترسی، برنده شدن در تعامل، و ایجاد یک مخاطب اختصاصی همه به افزایش بازدید های اینستاگرام بستگی دارد. با توجه به الگوریتم های همیشه در حال تغییر و رقابت شدید، انتشار صرف مطالب کافی نیست. اقدامات استراتژیک که علاقه را جلب میکند و کاربران را درگیر میکند، به کسب بازدیدهای بیشتر کمک میکند. اینها چند نکته و تکنیک مفید برای فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی شما هستند.
۱. محتوای مناسب برای هر پلتفرم ایجاد کنید
پلتفرمهای اجتماعی مختلف ویژگیهای متفاوتی دارند، از این رو مهم است که مطالب خود را برای هر یک از آنها به حداکثر برسانید. نوع محتوا: تصاویر، ویدیوها، داستانهای سبک خود را با نقاط قوت هر پلتفرمی مطابقت دهید. مثلا افزایش بازدید اینستاگرام علاوه بر تصویر و ریلز به قلاب ها و تکنیک ها مرتبط است. عناصر خاص برای فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی: اغلب در فیدها اولویت دارند، از حلقههای ابزار پلتفرم، داستانها یا موضوعات برای افزایش آگاهی استفاده کنید.
۲. از کاور و تصاویر جالب برای افزایش بازدید استفاده کنید
افزایش بازدید اینستاگرام با پست شما بیشتر به تصاویر و ریز عکسها بستگی دارد. عکسها یا ویدیوهای واضح و با نور کافی بینندگان را به داخل میکشاند. از تصاویر بیکیفیت یا مبهم دوری کنید، زیرا این تصاویر باعث میشوند کاربران به گذشته پیمایش کنند. اگر تصویر کاور شما یک نقطه فوکوس قابل توجه یا قلاب متنی را نشان دهد، کاربران بیشتر بر روی ویدیو یا پست شما کلیک می کنند. تعامل پست ها در اینستاگرام تاثیر هیجان انگیزی بر روی فعالیت تجاری شما در یک شبکه اجتماعی دارد.
۳. در زمان مناسب پست بگذارید
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نه فقط اینستاگرام نیاز به زمان بندی دقیق دارد. زمانی که مخاطبان شما فعالتر هستند، پست ارسال کنید، مشارکت و تعامل را افزایش میدهد و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام و حتی سایتتان را خواهید داشت . اکثر سیستم ها فعالیت آنلاین دنبال کنندگان شما را در تجزیه و تحلیل نشان می دهند. برای دریافت بازدیدهای بیشتر، پستها را با استفاده از این اطلاعات در زمانهای حداکثر مشارکت برنامهریزی کنید. چندین بار انتشار را امتحان کنید تا ببینید کدام دوره بیشترین بازدید را دارد. تقویم خود را برای بهترین دسترسی تغییر دهید.
۴. محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید
مخاطبان به احتمال زیاد محتوایی را به اشتراک می گذارند که با آنها صحبت می کند، بنابراین دسترسی شما را افزایش می دهد:
محتوای با تأثیر عاطفی که طنز، مرتبط، الهامبخش یا آموزنده است معمولاً به اشتراکگذاری بیشتری میگیرد. در نظر بگیرید که چه چیزی از نظر احساسی برای مخاطبان جذاب است. ایجاد Call-to-Action (CTA): یک CTA برای الهام بخشیدن به بینندگان برای به اشتراک گذاشتن کارتان بگنجانید. با یک جمله اساسی “به اشتراک گذاری این مطلب را با دوستی که نیاز به دیدن آن دارد”، می توان شانستان را تا حد زیادی برای افزایش بازدید اینستاگرام افزایش داد.
۵. برای افزایش بازدید در کنار سایر برندها کار کنید
همکاری کمک می کند که محتوای شما توسط مخاطبان تازه دیده شود، بنابراین بازدیدها را افزایش می دهد. با اینفلوئنسرهای مرتبط کار کنید، یعنی کسانی که بازار هدفشان متناسب با بازار شماست. حمایت آنها ممکن است بینندگان را به خود جلب کند و اعتبار را افزایش دهد. و ترکیب برندهای مکمل به شما امکان میدهد مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید و مشخصات یکدیگر را ارتقا دهید. به پست ها، مسابقات یا رویدادهای زنده با برند مشترک فکر کنید.
۶. مخاطبان خود را فعالانه درگیر کنید
حضور فعال به شما کمک می کند تا مطالب خود را در ذهن خود نگه دارید و بازدیدهای بیشتری را تبلیغ کنید:
پاسخ به اظهارات در مورد نظرات: تعامل با نظرات مخاطبان، پلتفرمی را نشان می دهد که کار شما در آن جالب است و در نتیجه بازدیدها را بهبود می بخشد.
از عناصر تعاملی بهره ببرید: جلسات زنده، نظرسنجی ها، و پرسش و پاسخ مخاطبان شما را درگیر می کند و به علاقه مندی آنها به نمایه شما کمک می کند. این مبادلات می توانند نمایه ورودی های بعدی شما را افزایش دهند.
افزایش تأثیرگذاری رسانههای اجتماعی به برنامهریزی استراتژیک، مشارکت مخاطبان و انطباق محتوا با نقاط قوت پلتفرم نیاز دارد تا صرفاً انتشار مداوم. میتوانید با بهینهسازی تصاویر، تعامل با بازدیدکنندگان و استفاده صحیح از ابزارهای پلتفرم، نمایه رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید و مخاطبان بزرگتر و درگیرتری ایجاد کنید.
از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر دنبال ایده برای ریلز اینستاگرام می گردی کیلک کن.