بلاگ

آیا با مفهوم پلانوگرام آشنایید؟

پلانوگرام در دیگر کشورها به عنوان مفهومی شناخته شده در بازاریابی و فروش به شمار می­ رود، در حالی که در ایران آن­ طور که باید مدنظر تولید­کنندگان نبوده است. این مفهوم به چینش محصولات در قفسه خرده­ فروشی­ ها به منظور افزایش بهره ­وری می ­پردازد و به همین منظور عوامل بسیاری را در نظر می ­گیرد، عواملی همچون ارتفاع بسته از سطح زمین به منظور تاثیر­گذاری بیشتر بر بازار هدف محصول (بزرگسالان، کودکان)، طراحی بسته بندی محصولات به گونه­ ای که بعد از چینش آن­ ها در قفسه برند تولید­کننده به بهترین شکل نمایش داده شود و بسیاری نکات دیگر. نکاتی که تیم R&D، بازاریابی و طراحی پیواژ در طراحی بسته­ بندی ­ها مدنظر قرار می­ دهد. ما در پیواژ بعد از همفکری با تیم بازاریابی شرکت تولیدکننده به منظور در نظر گرفتن سیاست ­های فروش تولید کنندگان(سیاست­ هایی همچون: معرفی و پرورش محصولی جدید به بازار، حاشیه سود بیشتر برای محصولات خاص و…) به طراحی بسته بندی­ مناسب می ­پردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.