بلاگ

خرید جعبه آماده فست فود از سایت پیواژ

سایت پیواژ همیشه با انواع جعبه آماده و وسایل بسته‌بندی تلاش می‌کند تا تنوع را در کنار قیمت مناسب برای شما فراهم کند. شما تا به حال از کدام جعبه آماده پیواژ استفاده کرده‌اید؟ یکی از محصولاتی که این روزها توجه پیواژی‌ها را به خودش جلب کرده است، جعبه آماده فست فود است. این محصولات با جعبه کیبوردی متفاوتند و طراحی مخصوص به خود را دارند. برای خرید جعبه آماده فست فود باید ابتدا با انواع آن و دسته‌بندی‌های کلی آن در سایت پیواژ آشنا شوید. در این مقاله شما را با این جعبه‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

خرید جعبه آماده فست فود مربعی

این جعبه‌ها در واقع جعبه‌های پیتزایی هستند که می‌توانند برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. مربعی بودن این جعبه‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌هاست. کسب‌وکارهایی که ساعت‌های دیواری، قاب‌های مربعی، بشقاب‌های نقاشی شده و … را در بین محصولاتشان دارند، میتوانند برای خرید جعبه آماده فست فود مربعی از سایت پیواژ اقدام کنند.

این جعبه‌ها در ۴ سایز مختلف روی سایت پیواژ موجودند.

خرید جعبه آماده فست فود

جعبه آماده مکعبی

این نوع جعبه‌ها در دنیای فست‌فودها برای همبرگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما محکم بودن و سایز کاربردی آن‌ها باعث شده که مورد توجه کسب‌وکارهای دیگر قرار بگیرند. این جعبه‌ها را می‌توانید برای کارهای سرامیک، شات‌های شمع، وسایل دکوری و … استفاده کنید. این جعبه در ۲ سایز موجود است.

  • ۱۵ × ۱۴.۵‌ × ۷.۵
  • و ۱۴ × ۱۴.۵ × ۷.۵ سانتی‌متر، دو سایز جعبه آماده مکعبی موجود در سایت پیواژ هستند.  برای خرید جعبه آماده فست فود مکعبی می‌توانید به راحتی از طریق سایت پیواژ اقدام کنید و آن‌ها را در بسته‌های ۱۰۰تایی تهیه کنید.

خرید جعبه آماده فست فود قفل‌دار

این جعبه با ابعاد مستطیلی و نسبتا بزرگش جای خوبی در بین جعبه‌های پرفروش پیواژ باز کرده است. طول و عرض ۳۵ و ۲۳سانتی‌متری و البته ارتفاع ۱۲ سانتی‌متری این جعبه آن را به یکی از جعبه‌های جادار موجود در سایت پیواژ تبدیل کرده است. این جعبه هم در بسته‌های ۱۰۰تایی به فروش می‌رسد و قیمتش در مقایسه با ابعاد مشابه جعبه کیبوردی بسیار به صرفه است.

جعبه مستطیلی پیواژ

این جعبه هم در بین فست فودها متعلق به ساندویچ‌هاست. طول زیاد و عرض کم این محصول، در بین تمام جعبه‌های پیواژ منحصر به فرد است. این جعبه را می‌توانید در طول ۳۴.۵ و عرض ۱۰ و ارتفاع ۷ سانتی‌متری از سایت پیواژ سفارش بدهید. بسته‌های ۵۰تایی این جعبه روی سایت موجود است و برای محصولانی مثل اشیاَ دکوری، عروسک‌ها و …. یک انتخاب مناسب است.

خلاصه اینکه

برای خرید جعبه آماده فست فود در سایت پیواژ، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. اگر به دنیال سایزهای متفاوتی نسبت به جعبه‌ کیبوردی هستید و یا صاحب فست فود و کسب‌وکارهای مربوط به ارسال مواد غذایی هستید، می‌توانید از این جعبه‌ها استفاده کنید. اگرچه این جعبه‌ها محدودیت بیشتری برای سفارش در تعداد دارند، اما اکثرا قیمت مناسب‌تری نسبت به جعبه‌های کیبوردی دارند. پس اگر به جعبه‌هایی در این سایزها نیاز دارید و محدودیتی برای سفارش دادن تعداد بالاتر از ۵۰ عدد ندارید، همین حالا دست به کار شوید و جعبه‌های خود را از سایت پیواژ سفارش دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *