بلاگ

قیمت جعبه بسته‌بندی به چه عواملی وابسته‌ است؟

قیمت جعبه بسته‌بندی

هزینه‌های جانبی و نوع مواد اولیه می‌توانند روی قیمت جعبه بسته‌بندی تاثیر مستقیمی داشته باشند. هنگامی که شما سفارش آنلاین جعبه مقوایی را ثبت می‌کنید باید به قیمت‌ها توجه کافی داشته باشید. گاهی قیمت‌هایی که به شدت پایین هستند نشانه‌ای از پایین بودن کیفیت کار است. گاهی هم این کم بودن قیمت، مانند آنچه در پیواژ تجربه می‌کنید، به دلیل حذف واسطه‌هاست. در این مقاله به فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کارتن و جعبه پستی می‌پردازیم..

قیمت جعبه بسته‌بندی و ابعاد

یکی از فاکتورهای اولیه در تعیین قیمت جعبه، ابعاد آن است. سایز هم کارتن مشخص می‌کند که این محصول به چه میزانی مواد اولیه نیاز دارد و بنابراین چه هزینه‌ای برای ساخت آن صرف می‌شود. بنابراین بدیهی است که با بالا رفتن ابعاد جعبه‌ها، قیمت آن‌ها هم به صورت صعودی افزایش می‌یابد.

سفارش آنلاین جعبه مقوایی

تعداد جعبه سفارشی

اگر از مشتریان پیواژ باشید حتما می‌دانید که اکثر محصولات ما مشمول طرح تخفیف پلکانی می‌شوند. حالا تخفیف پلکانی یعنی چه؟ این طرح به این معناست که هرچقد شما هنگام سفارش آنلاین جعبه مقوایی، تعداد بیشتری جعبه پستی سفارش بدهید تخفیف بیشتری می‌گیرید. به این ترتیب قیمت جعبه بسته‌بندی با بالا رفتن تعداد سفارش کمتر  می‌شود.

جنس مقوا و کیفیت محصولات اولیه

کیفیت مقواها یکی دیگر از نکات کلیدی در تعیین قیمت جعبه‌ پستی است. اگر مقواهای بی‌کیفیت و با قیمت ارزان در ساخت جعبه استفاده شوند، به طبع قیمت محصول نهایی کمتر شده و به همان اندازه کیفیت نهایی هم افت خواهد کرد.

جعبه پستی

چاپ لوگو روی جعبه

بسیاری از کسب‌وکارها برای رشد بیشتر مجموعه خود و برندینگ، لوگو و نام تجاری خود را روی جعبه‌ها چاپ می‌کنند. به این ترتیب این جعبه اختصاصی برند شما به دست مشتری می‌رسد و روی او تاثیر خوبی می‌گذارد. چاپ انجام شده در پیواژ از نوع سیلک است و به رنگ مشکی انجام می‌شود. برای سفارش چاپ روی جعبه شما باید یک شابلون از طرح مورد نظرتان سفارش دهید. این هزینه تنها یک بار پرداخت می‌شود و از آن به بعد تنها هزینه چاپ روی جعبه از شما دریافت خواهد شد. این عامل هم قیمت جعبه بسته‌بندی را بیشتر کرده و البته بسته‌بندی شما را بسیار حرفه‌ای می‌کند.

هزینه قالب

پیواژ ۴۳ سایز از جعبه کیبوردی را بدون نیاز به پرداخت هزینه قالب روی سایت موجود کرده است. در صورتی که شما به جعبه‌های با سایز متفاوت نیاز داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه قالب، آن‌ها را در حداقل تیراژ ۱۰۰ عددی سفارش بدهید. این قالب بعد از انجام کار متعلق به شماست و می‌توانید هر زمان که خواستید آن را از پیواژ تحویل بگیرید. قیمت جعبه بسته‌بندی با سایز اختصاصی در سفارش اول و به دلیل ساخت قالب کمی بالاتر از حد عادی است. اما در سفارش‌های بعدی از همان قالب استفاده شده و شما جعبه با سایز اختصاصی خودتان را خواهید داشت.

قیمت جعبه بسته‌بندی در پیواژ

پیواژ به دلیل حذف واسطه‌ها و تولید جعبه کیبوردی، یکی از ارزانترین پیشنهادها برای خرید جعبه و کارتن است. برای سفارش جعبه از مجموعه پیواژ می‌توانید به راحتی وارد سایت ما شده و سفارشتان را در عرض چند دقیقه ثبت کنید. سفارش شما در یک الی ۲ روز کاری تحویل پست شده و در چند روز آینده به دست شما می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *