بلاگ

سایز جعبه های پستی برای محصولات مختلف

سایز جعبه های پستی

اگر به سایت پیواژ سر زده باشید حتما متوجه تنوع بسیار بالای محصولات ما شده‌اید. بسیاری از محصولات پیواژ در سایزبندی‌های مختلف ارائه می‌شوند تا شما بتوانید بر اساس ابعاد محصولتان، یک بسته‌بندی مناسب را انتخاب کنید. سایز جعبه های پستی هم همانطور که می‌دانید یک طیف گسترده است. ارزانترین کارتن پستی مربوط به سایز ۱ است که کوچکترین نوع این جعبه است. در این مقاله شما را با انواع سایزهای مناسب جعبه پستی دیجی کالا آشنا می‌کنیم.

جعبه پستی سایز ۱

در بین سایز جعبه های پستی این جعبه با طول و عرض ۲۰ در ۱۵ و ارتفاع ۱۰ سانتی‌متری ارزانترین کارتن پستی پیواژ است. این جعبه برای محصولات کوچک مثل اکسسوری‌ها و زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای محصولات دست ساز مثل شمع‌های با ابعاد کم هم می‌توان از این جعبه استفاده کرد.

ارزانترین کارتن پستی

کارتن پستی سایز ۲

سایز ۲۰ در ۱۵ در ۱۰ این جعبه برای محصولات آرایشی بهداشتی، شال و روسری، تی شرت، شمع‌ها و … استفاده می‌شود. این نوع جعبه پستی دیجی کالا را می‌توانید در قیمت‌ بسیار کمتر و به صرفه‌تر از پیواژ تهیه کنید.

سومین سایز جعبه های پستی

این سایز جعبه با ابعاد ۲۰ در ۲۰ در ۱۵ برای ابعاد بزرگ‌تر وسایل آرایشی بهداشتی، لباس‌های با حجم بیشتر و وسایل دایره‌ای شکل مثل ظروف سفالی مورد استفاده قرار می گیرند. ارتفاع این جعبه در مقایسه با سایز مشابه جعبه کیبوردی بیشتر است و این نکته برای بسیاری از کسب‌وکارها بسیار مهم است.

سایز ۴ جعبه پستی

این نمونه سایز جعبه های پستی با طول و عرض ۳۰ در ۲۰ و ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری یه سمت محصولات حجیم‌تر می‌رود. برای کیف و کفش، لباس‌های پرحجم‌تر مثل مانتو و …می‌توانید از این جعبه استفاده کنید.

کارتن پستی سایز ۵

ابعاد این جعبه ۳۵ در ۲۵ در ۲۰ سانتی‌متر است. تنها تفاوت این سایز جعبه های پستی با سایز ۴ در طول و عرض آن است که ۵ سانتی‌متر بیشتر است. اگر کارتن پستی شماره ۴ برای شما کمی کوچک است می‌توانید از سایر ۵ کمک بگیرید.

سایز جعبه های پستی

کد ۶ جعبه پستی

این جعبه مستطیلی طول و عرض ۴۵ در ۲۵ و ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری دارد. برای محصولاتی مثل عروسک‌های روسی بزرگ و یا مجسمه‌های دست‌ساز، لباس‌های حجیم و … روی این جعبه‌ها حساب باز کنید.

کارتن پستی کد ۷

ابعاد ۴۰ در ۳۰ در ۲۵ این جعبه هم برای محصولات با ابعاد بزرگ‌تر مثل کیف‌های چرمی، ست‌های کیف و کفش و … مناسب است.

سایز جعبه های پستی ۸

جعبه کد ۸ با ابعاد ۴۰ در ۴۵ در ۳۰ برای آنلاین‌ شاپ‌هایی که فروش محصولاتشان معمولا به صورت چندتایی است بسیار مناسب است. مثلا اگر مشتری‌های شما چند لباس‌ و یا چند نوع کیف و … را همزمان سفارش می‌دهند می‌توانید از این نوع جعبه‌های سایز بزرگ استفاده کنید.

بزرگ‌ترین سایز کارتن پستی

جعبه کد ۹ با ابعاد ۵۵ در ۴۵ در ۳۵ سانتی‌متر هم برای محصولات بزرگ و فروش‌های چندتایی کاربرد دارد. این جعبه بسیار جا دارد و بزرگ‌ترین سایز استاندارد در بین کارتن‌های پستی است.

خرید سایز جعبه های پستی از پیواژ

تمام این جعبه‌ها را می‌توانید به راحتی و با کمترین قیمت از سایت پیواژ تهیه کنید. تمام این جعبه‌ها به صورت معمولی و با چاپ آرم شرکت پست و همچنین بدون چاپ روی سایت ما موجودند. همچنین می‌توانید لوگوی برندتان را به راحتی روی این جعبه‌ها چاپ کنید و جعبه اختصاصی خودتان را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *