بلاگ

قیمت کارتن پستی و تاثیر آن بر هزینه های فروشگاه آنلاین

قیمت کارتن پستی و تاثیر آن بر هزینه های فروشگاه آنلاین

قیمت کارتن پستی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حمل و نقل و ارسال محصولات فروشگاهی در حال حاضر است. صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و برای ارسال مرسولات از انواع کارتن پستی استفاده می کنید؟ در این صورت قیمت این محصول برای شما اهمیت خاصی دارد. کارتن پستی از مهم‌ترین محصولات بسته‌بندی است. مهم نیست قصد ارسال چه نوع محصولی را دارید. چرا که انواع کارتن‌ پستی با سایزبندی‌های متنوع گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای بسته‌بندی و ارسال محصولات شماست. محصولاتی از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و غیره خواهند بود.
از طرفی دیگر قیمت کارتن پستی در مقایسه با مزایایی که برای خریداران به دنبال دارد بسیار مناسب بوده . امروزه استفاده از آن در ارسال مرسوله های پستی شدیدا توصیه می‌شود. چنانچه در حال فعالیت در به عنوان یک فروشگاه آنلاین هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله شما را با این وسیله کاربردی و مزایای آن در آشنا می کنیم.

آشنایی با کارتن پستی

انواع کارتن پستی با توجه به ابعاد و قیمت آن از جنس مقوای ضخیم بوده و به صورت سه لایه یا پنج لایه تولید می‌شود. این کارتن های پستی در پیواژ دو نوع طراحی شده است. دو نوع چاپدار با آرم شرکت پست و بدون چاپ. اصلی‌ترین ویژگی آن استحکام کافی و ابعاد کاربردی آن است. بنابراین از آن برای ارسال مرسوله های پستی به شکل مرتب و مطمئن استفاده می‌کنند. با گسترش خرید و فروش‌های آنلاین نیاز مردم و فروشگاه های آنلاین به لوازم بسته‌بندی شکیل و البته محکم و استاندارد افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه برای آن‌ها خرید کارتن پستی است. قیمت کارتن پستی به دلیل داشتن جنس مقوایی چندان زیاد نبوده و کاربران می‌توانند با خرید آن یک بسته‌بندی زیبا و ایده‌آل را با حداقل قیمت داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت کارتن پستی

انواع کارتن پستی برای فروشگاه های آنلاین

یکی از مهمترین عواملی که در هزینه های یک فروشگاه آنلاین موثر است قیمت لوازم بسته‌بندی است. در نتیجه قیمت کارتن پستی به عنوان پای ثابت بسته‌بندی فروشگاهتان بسیار مهم است. همین موضوع سبب شده تا کارتن پستی بیشتر از هر وسیله دیگری مورد توجه افراد فعال در زمینه فروش آنلاین قرار بگیرند. ناگفته نماند که قیمت کارتن پستی با توجه به عوامل مختلف می‌تواند متفاوت باشد از ابعاد گرفته تا جنس آن. پس بدیهی است که سایز ۱ قیمت یکسانی با سایز ۹ ندارد.

از عوامل دیگر تاثیرگذار در قیمت کارتن پستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت کارتن – تعداد لایه بدنه کارتن (سه لایه یا ۵ لایه)
  • چاپدار یا بدون چاپ بودن آن
  • کیفیت مقوای موجود در بدنه کارتن
  • خرید عمده یا خرده

پس اگر به دنبال یک خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب هستید توصیه می‌کنیم قبل از هر چیزی در انتخاب شرکت فروشنده دقت کرده و در مرحله بعدی مناسب‌ترین گزینه را با توجه به هر آنچه که قصد بسته‌بندی آن را دارید انتخاب کنید.

کاربرد کارتن در حوزه فروش آنلاین

ویژگی‌های منحصر به فرد و البته قیمت مناسب کارتن پستی سبب شده تا به یکی ازپرکاربردترین لوازم بسته‌بندی در فروشگاه های آنلاین تبدیل گردد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چه محضولاتی را می‌توان به کمک کارتن پستی بسته‌بندی کرد؟ از آنجایی که این محصول در ابعاد متنوع (سایز ۱ الی ۹) تولید و به بازار عرضه می‌شوند قابلیت بسته بندی هر محصوای را داراست. فقط کافی است تا مناسب‌ترین سایز را متناسب با مرسوله پستی را خود انتخاب کرده و در درون آن قرار دهید. در نهایت نیز می‌توانید از چسب پهن برای پلمپ کردن درب آن استفاده کرده و بدون نگرانی وسیله خود را پست کنید. اگر بخواهیم تا با جزئیات بهکاربردهای کارتن پستی در حوزه فروش آنلاین اشاره کنیم، با موارد زیر روبرو خواهیم بود:

  • بسته‌بندی و ارسال انواع پوشاک
  • بسته‌بندی و ارسال لوازم آرایشی و بهداشتی
  • بسته‌بندی و ارسال انواع ظروف و دیوارکوب ها
  • بسته‌بندی و ارسال لوازم دکوری و رزینی
  • بسته‌بندی و ارسال لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی
  • بسته‌بندی و ارسال کیف و کفش و اکسسوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *