بلاگ

چند ایده کسب و کار آنلاین در سال جدید ، بخش اول

ایده کسب و کار آنلاین با سرمایه کم

راه اندازی یک کسب و کار کوچک قطعا جذابیت های خاص خود را دارد. اما مجموعه ای از چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد. برای شروع یک کسب و کار جدید قبل از هر چیزی نیاز به ایده دارید. با ظهور پلتفرم های آنلاین مانند اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی کسب و کارهای آنلاین زیادی شروع به کار کرده اند. بسیاری از این کسب و کارها پیش از این یک کسب و کار خانگی محدود با مشتریان محدود بوده اند. ولی به مرور به یک برند در حوزه فعالیت خود تبدیل شدند. شروع با سرمایه کم می‌تواند با توجه شما و داشتن یک ایده کسب و کار آنلاین خوب، به یک منبع درآمد خوب برای شما تبدیل شود. در ادامه با هم چند ایده پرطرفدار در میان صاحبان کسب و کار های خانگی را بررسی می کنیم.

۱. اولین ایده کسب و کار آنلاین: تولیدی لباس

اگر طرح هایی در ذهن دارید و زمان کمی در اختیار دارید، می توانید شرکت لباس خود را از کار بیاندازید. اگر شما یک خیاط و یا طراح لباس هستید بهترین ایده، کسب و کار آنلاین لباس است. در صفحات متخلف در اینترنت و اپلیکیشن ها بگردید.مزون ها و کسب و کار های خانگی با محصول لباس را زیر نظر بگیرید. می توانید برای آشنایی با فرایند خرید و پیگیری سفارش آن ها یکبار مشتری آن ها شوید. مرحله های مختلف کار را برای خودتان و دیگران شناسایی کنید. سپس به دنبال پیداکردن نقاط قوت و ضعف رقبایتان بگردید. مثلا زمان طولانی ارسال، عدم تطابق سایزها، تفاوت رنگ در تصویر و رنگ محصول این ها مهمترین دغدغه های خریداران است. در کسب و کار جدید خود سعی در حل این معضلات کنید. ولی هیچگاه به فکر کپی کردن طرح های همکارانتان نباشید. این یک نوع سرقت به حساب می آید.

کسب و کار خانگی

۲. کارهای هنریتان را بفروشید

فرقی نمی‌کند نقاش، عکاس یا موسیقی‌دان باشید، ایده‌ها و راه‌های کسب وکار آنلاین زیادی برای تبدیل آخرین شاهکار خود به منبع درآمد با طراحی زیبای یک صفحه وجود دارد. مثلا شما یک نقاش هستید، ایجاد یک صفحه اینستاگرام و یا پینترست اولین قدم برای شروع یک کسب و کار با سرمایه کم است. سپس سعی کنید از آن ها تصاویر با کیفیت دیجیتالی تهیه کنید. این باعث می شود هنر شما قابلیت تبدیل به پوستر، بنر و حتی تصویر زمینه داشته باشد. این یک راه فوق‌العاده برای تبدیل هنر شما به چیزی ملموس است که مردم بتوانند آن را به خانه ببرند و با فضای خانه خود ادغام کنند.

آیا موسیقی هنر شماست؟ می‌توانید بیت‌ها، آهنگ‌ها، نمونه‌ها و موارد دیگر را به صورت دانلودی بفروشید. در ابتدا این ایده کسب و کار آنلاین را رایگان و یا ارزان ارائه دهید. حال می توانید ترک های موسیقی خود را با روانشناسی سازها ترکیب کنید و به طرفدارانتان پیشنهاد دهید. روی نت های اختصاصی تمرکز کنید و با توجه به سلیقه افراد موسیقی اختصاصی تولید کنید.

۳. یک نویسنده، طراح یا توسعه دهنده مستقل شوید

کسب و کار با سرمایه کم

نویسندگان، طراحان گرافیک و توسعه دهندگان می توانند بر اساس استعدادهای خود یک کسب و کار با سرمایه کم راه اندازی کنند. به‌عنوان یک فریلنسر، می‌توانید با کمک به مردم در سراسر جهان در پروژه‌هایشان از مهارت‌های خود به خوبی استفاده کنید (البته در حالی که خودتان مقداری پول درآورید).

فریلنسینگ به معنای متعهد شدن به پروژه های چند ماهه ای نیست که اوقات فراغت شما را از بین می برد. شما به راحتی می توانید کارهای کوچک و متناسب با برنامه خود را انتخاب کنید. ایده کسب و کار آنلاین برای فریلنسرها از سایت های ارائه پروژه شروع می شود. به عنوان مثال، می توانید پیشنهاد دهید که یک مقدمه ۱۵۰ کلمه ای برای یک پست وبلاگ به عنوان پروژه اولیه خود بنویسید. به عنوان یک افزایش فروش، می توانید برای هر ۱۵۰ کلمه اضافی ۱۰ هزار تومان دیگر افزایش دهید. می‌توانید خدمات خود را تا زمانی که ترکیبی را پیدا کنید که ارزش آن را داشته باشد، تغییر دهید.

۴. یک دوره آنلاین تدریس کنید

آموزش دوره آنلاین یک ایده کسب و کار آنلاین با سرمایه کم برای ایجاد درآمد غیرفعال است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک راهنما ویدیویی تهیه کنید و موضوعی را که با آن آشنا هستید توضیح دهید و سپس آن را در وب سایت شخصی خود و یا سایت های فروش دوره میزبانی کنید. اگرچه این کار نیاز به تلاش دارد، اما اگر بتوانید یک مجموعه آموزشی ویدیویی محبوب و با ارزش طراحی کنید، با ادامه ثبت نام افراد در دوره شما، به طور مداوم درآمد کسب خواهید کرد.

۵. ایده کسب و کار انتشار کتاب خود

اعتراف به آن اشکالی ندارد: به این فکر کرده اید که روزی کتاب خود را منتشر کنید. در حالی که دیدن نام شما در فهرست پرفروش‌ها ممکن است یک رویا به نظر برسد، اما در واقع چندان دور از دسترس نیست. فرقی نمی کند این یک رمان علمی-تخیلی، یک راهنمای بازاریابی یا یک کتاب تصویری کودکانه باشد، اکنون گزینه های زیادی برای انتشار موفقیت آمیز کار شما وجود دارد.برای فروش کتاب‌های الکترونیکی از طریق فروشگاه آنلاین، کتابخانه های آنلاین را نصب کنید و در آن ها فوراً قادر خواهید بود فایل‌های دیجیتال را به عنوان محصولات ذخیره کنید. پس از خرید، کتاب های الکترونیکی شما از طریق ایمیل یا لینک دانلود مستقیم برای مشتریان شما ارسال می شود.

در مقاله بعدی چند ایده جدید را معرفی و بررسی می کنیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *