بلاگ

۴ ترفند عالی برای ایجاد ریلز اینستاگرام + آموزش

4 ترفند عالی برای ایجاد ریلز اینستاگرام + آموزش

شاید سختترین بخش مدیریت یک کسب و کار اینستاگرامی ایده پست و ریلز و تولید محتواست. هنگامی که ویدیوی خود را در اینستاگرام آپلود کردید، طیف وسیعی از جلوه های ویژه وجود دارد که می توانید به ویدیوی خود اضافه کنید. ایجاد ریلز اینستاگرام امروزه بهترین روش برای افزایش بازدهی صفحه شماست. در این نوشته چند ترفند کاربردی برای ایجاد ریلز در اینستاگرام را با هم بررسی می کنیم.

۱. اضافه کردن زیرنویس به ویدیوی خود

افزودن زیرنویس به ویدیوی شما هنگام ایجاد ریلز اینستاگرام چیزی بیش از یک راه عالی برای بهبود دسترسی به محتوای شماست. اگر کسی در حال تماشای ویدئو شما است و نمی‌تواند صدا را افزایش دهد، داشتن زیرنویس می‌تواند تفاوت بین آن‌ها باشد که فوراً از آن عبور می‌کنند یا با آن درگیر می‌شوند. در اینجا ترفند کاربردی افزودن کپشن به ویدیوی خود در اینستاگرام آورده شده است.

  1. چه ویدیوی خود را در اینستاگرام ضبط کنید یا ویدیویی یا سایر نرم افزارهای ویرایش ایجاد کرده اید وارد کنید، به صفحه ویرایش ریلز در اینستاگرام بروید .
  2. در گوشه بالا سمت راست، روی «Aa» ضربه بزنید تا متنی به ویدیوی خود اضافه کنید. می توانید رنگ، فونت، طرح و تراز را تنظیم کنید. پس از آماده شدن، روی «انجام شد» ضربه بزنید.
  3. می توانید متن خود را در ویدیوی خود و پایین پایین در سمت چپ ببینید. روی پانل ویدیو ضربه بزنید و اهرم های سفید دو طرف را بلغزانید تا مدت زمان و زمانی که متن شما در ویدیوی شما ظاهر می شود را تنظیم کنید.

۲. ایجاد ریلز های اینستاگرام با چند صحنه

ترفند کاربردی اینستاگرام

ایجاد ریلز های چند صحنه ای در اینستاگرام برای شروع، گام به گام یا به سادگی ویرایش چندین صحنه با هم در یک ویدیو بسیار مفید است. می توانید تمام صحنه های مختلف را وارد کنید، آنها را به صورت زنده در اینستاگرام ضبط کنید یا ویدیوهای خودتان و ویدئو جدید را ترکیب کنید. در اینجا نحوه ویرایش چندین صحنه با هم در اینستاگرام آمده است.

  1. بیایید با ایجاد یک ریلز جدید در اینستاگرام شروع کنیم. شما می توانید یک فیلتر یا جلوه ویژه را انتخاب کنید. سپس با ضربه زدن روی نماد در پایین سمت چپ و انتخاب یک ویدیو از گالری خود، یک ویدیو از پیش ضبط شده اضافه می کنیم. روی «افزودن» در بالا سمت راست ضربه بزنید تا آن را به ریلز خود اضافه کنید.
  2. می‌توانید این فرآیند را تکرار کنید تا صحنه‌های دیگری را به ویدیو خود اضافه کنید تا زمانی که به حداکثر ۱ دقیقه برسید.
  3. وقتی کارتان تمام شد، روی «پیش‌نمایش» و اگر می‌خواهید صحنه‌ها را ویرایش کنید، روی «ویرایش کلیپ‌ها» در پایین سمت چپ ضربه بزنید. برای مرتب کردن مجدد صحنه ها، ضربه بزنید و بکشید.
  4. پس از اتمام ویرایش، روی «انجام شد» و سپس «بعدی» ضربه بزنید تا زیرنویس‌ها و جزئیات دیگر را قبل از به اشتراک گذاشتن آن اضافه کنید.

۳. از موزیک های محبوب برای ایجاد ریلز استفاده کنید

موزیکی که به طور مداوم تکرار می شود، همان ترکیب ویدیوی خود با دیگران است که معمولاً یک ویدیوی ویروسی است. این ایده پست و ریلز باعث ایجاد برخی امکانات خلاقانه سرگرم کننده مانند الگوها، ریمیکس ها و ویدیوهای محبوب می شود. شما می توانید این کار را چندین بار انجام دهید تا هماهنگی صداها را داشته باشید. امکانات بسیار زیاد است. در اینجا نحوه ریمیکس کردن در اینستاگرام آمده است.

  1. در فید Reels explore، ویدیویی را پیدا کنید که می‌خواهید دوباره برای ایجاد ریلز اینستاگرام خود میکس کنید.
  2. سه نقطه را در گوشه پایین سمت راست پیدا کنید، روی «Remix This Reel» ضربه بزنید. وارد ویرایشگر Reels خواهید شد.
  3. حلقه ای را که انتخاب کرده اید در سمت چپ و تکه فیلم جدید خود را در سمت راست خواهید دید. می‌توانید جلوه‌ها و آهنگی اضافه کنید یا صدای اصلی را نگه دارید.

۴. استفاده از صفحه سبز

ایده پست و ریلز

یکی دیگر از جلوه های بسیار جالب برای ایجاد ریلز اینستاگرام، صفحه سبز است. این ویژگی به شما امکان می دهد با پس زمینه ریلزهای خود خلاقیت فوق العاده ای داشته باشید.

  1. هنگامی که در ویرایشگر Reels هستید، سه راه برای رسیدن به صفحه سبز وجود دارد:
  2. انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا به رول دوربین خود برسید و در بالا سمت چپ، «صفحه سبز» را مشاهده خواهید کرد. یا انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا دایره سبز رنگ با پس‌زمینه سیلوئت و بررسی انتخاب شود. پس زمینه شما با رنگ سبز-آبی. یا روی سه ستاره بالای صفحه ضربه بزنید، سپس “ذره بین” و سپس “صفحه سبز” را جستجو کنید.
  3. هنگامی که صفحه سبز را انتخاب کردید، عکس یا ویدیوی پس زمینه خود را با توجه به ایده پست و ریلز انتخاب کنید. سپس می‌توانید پس‌زمینه را با توجه به ابعاد ویدئو خود تنظیم کنید.

ترفند های کاربردی زیادی در اینستاگرام برای ایجاد ریلز های خلاقانه و جذاب وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *