بلاگ

چند راه برای شروع سریع بازاریابی کسب و کار کوچک

بازاریابی کسب و کار کوچک

قطعا این روزها به فکر آماده شدن برای مدارس هستید. امروز می‌خواهم شما را تشویق کنم که بیشتر فکر کنید. این چند روز باقی مانده به سرعت سپری خواهد شد. اگر می خواهید بازاریابی کسب و کار کوچک شما بزینس شما را به سطوح جدیدی برساند، باید از هم اکنون به فکر آن باشید. این فرایند می تواند بازاریابی شبکه های اجتماعی یا بازاریابی موبایلی باشد. به همین دلیل قصد دارم چند راه را بررسی کنم که می توانید از امروز شروع به بازاریابی خود برای سال تحصیلی و فصل جدید کنید.

اگر به همین کار ادامه دهید، همین نتیجه را خواهید گرفت. بنابراین امروز، می‌خواهم در مورد بازاریابی کسب و کار کوچک خود در فصل جدید متفاوت فکر کنید. بر فرضیات و انتظارات یکسان تکیه نکنید. اکنون زمان آن است که طرح خود را دوباره ارزیابی کنید، کانال های بازاریابی خود را انتخاب کنید و چیز متفاوتی را امتحان کنید. علاوه بر این، اینها همه چیزهایی هستند که می توانید از امروز شروع کنید. لیست را بررسی کنید و شروع کنید!

۱. بازار و مشتری خود را دوباره ارزیابی کنید

این احتمال وجود دارد که شما بر اساس مفروضات مربوط به این موارد عمل می کنید.. اطلاعات کافی از فصل قبل برای ارزیابی این مفروضات و تعیین بازار و مشتری مناسب دارید. بازار شما چقدر بزرگ است؟ فرصت های تجاری در فصل جدید چگونه به نظر می رسند؟ جمعیت شناسی مشتری ایده آل شما چیست؟ آیا مشتری ایده آل شما اکنون تغییر خواهد کرد؟ اینها همه سوالاتی هستند که باید همین الان از خود بپرسید.

بازاریابی موبایلی

اگر وبلاگ ما را دنبال می‌کنید، می‌دانید که ما مدافع صاحبان کسب و کار های کوچک و بازاریابی در جایگاه خود هستیم. اگر این کار را انجام نداده اید، باید بخشی از برنامه بازاریابی کسب و کار کوچک شما باشد. برای شناسایی مشتری هدف خاص خود به کمک نیاز دارید؟ این مقاله شما را راهنمایی می کند.

۲. یک برنامه محتوایی و سئو برای کسب و کار خود ایجاد کنید

آیا در وب سایت کسب و کار خود وبلاگ دارید؟ و اگر این کار را بکنید، آیا فقط «هر چیزی که دوست دارید» می نویسید؟ شما می توانید در فصل جدید بهتر روی آن کار کنید، بنابراین اکنون زمان آن است که به فکر بازاریابی محتوا و برنامه سئو برای کسب و کار خود باشید.

اگر مرحله بالا را دنبال کرده اید، اکنون مشتری هدف خود را مشخص کرده اید. بنابراین، آنها می خواهند در مورد چه چیزی بخوانند؟ آنها چه سوالاتی در مورد کسب و کار یا صنعت شما دارند؟ چه نوع موضوعاتی آنها را به وب سایت شما می آورد؟ همانطور که در مورد ایده های محتوا فکر می کنید، تحقیقات سئو را انجام دهید تا کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مقالات شما را در جستجوهای مناسب پیدا کنند. با فکر کردن به این موضوع از قبل، می توانید تقویم محتوایی جدید خود را برنامه ریزی کنید، بنابراین می دانید در مورد چه چیزی بنویسید و چه کلمات کلیدی را هدف قرار خواهید داد. اگر کسب و کار کوچک شما سایت دارد سئو از کارآمدترین روش های بازاریابی است.

۳. بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را دقیق تنظیم کنید

برنامه بازاریابی کسب و کار کوچک شما باید شامل شبکه های اجتماعی نیز باشد. نوع کسب و کار یا صنعت شما مهم نیست، باید ادعای حضور خود در رسانه های اجتماعی را داشته باشید! سوال بزرگ این است که در چه زمانی در سه ماهه اول سال چه برنامه و روندی را پیش گرفته اید و نتیجه آن چگونه بوده.

وقتی می‌خواهید بفهمید کجا باید باشید، از خود بپرسید – مشتریان هدف خاص من کجا هستند؟ یک یا دو تا از صفحات مورد علاقه‌شان را انتخاب کنید و برنامه‌ای برای پست‌های مداوم در برنامه جدیدتان ایجاد کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که شما باید شبکه های اجتماعی را در برنامه بازاریابی کسب و کار کوچک خود بگنجانید، نه فقط برای ایجاد سر و صدای بیشتر در فضای مجازی! نه، شما این کار را برای ایجاد روابط و افزایش فروش انجام می دهید! بنابراین همین حالا برای آموزش خود در مورد فروش شبکه های اجتماعی وقت بگذارید.

۴. با اینفلوئنسر های مربوط به کسب و کار خود همکاری کنید

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شاید شما از جمله صاحبان مشاغل کوچکی باشید که فکر می کنید بازاریابی اینفلوئنسری فقط برای شرکت های بزرگ است. اگر چنین است، می خواهیم با احترام با شما در این مورد مخالفت کنیم. میکرو اینفلوئنسرها برای کسب و کارهای کوچک عالی هستند و می توانند بخشی قابل اجرا از استراتژی بازاریابی کسب و کارهای کوچک شما باشند.

میکرو اینفلوئنسر شخصی است که بین ۱ تا ۱۰۰ هزار نفر در یک شبکه اجتماعی دنبال کننده دارد. وقتی با یک اینفلوئنسر ارتباط برقرار می کنید که درباره موضوعی مرتبط با کسب و کار شما پست می گذارد و با مشتریان هدف خاص شما ارتباط دارد، معجزه می تواند اتفاق بیفتد.

۵. فرصت ها را با بازاریابی موبایلی کاوش کنید

آخرین چیزی که باید برای استراتژی بازاریابی کسب و کار کوچک جدید خود در نظر بگیرید، افزایش میزان بازاریابی موبایلی است. تحقیقات نشان داده است که ۷۷ درصد از مردم صاحب گوشی هوشمند هستند و ۷۹ درصد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود خرید می کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، اینها اعدادی هستند که نمی توانید نادیده بگیرید! وقتی رقبای بزرگ‌تر شما در حال حاضر در بازاریابی موبایلی شرکت می‌کنند، شما یک فرصت بزرگ را از دست می‌دهید.

بازاریابی موبایلی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. شاید این بار زمانی باشد که با اپلیکیشن خود وارد می شوید؟ یا شاید بازاریابی متنی یا پیامکی را بررسی کنید؟ یا شاید شما روی شخصی سازی تجربه کاربری موبایل در وب سایت خود تمرکز کنید؟ ایده بی پایان هستند، بنابراین یکی را انتخاب کنید و به دنبال آن بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *