بلاگ

صفحه تجاری اینستاگرام چه کمکی به کسب‌وکار ما می‌کند؟

اگر هنوز در ابتدای مسیر ساخت اکانت اینستاگرام هستید، احتمالاً این سوال را از خود پرسیده‌اید: «تفاوت صفحه تجاری اینستاگرام با صفحه شخصی در چیست؟» در این مقاله با هم به بررسی تفاوت‌های میان این دو اکانت متفاوت اینستاگرام می‌پردازیم و ویژگی‌‌های صفحه تجاری اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. در ضمن اگر هنوز برای انتخاب بسته‌بندی محصول خود و تهیه جعبه آماده تصمیم جدی نگرفته‌اید، می‌توانید بعد از خواندن این مقاله، به سایت پیواژ سر بزنید و یکی از انواع بسته‌بندی پیشنهادی ما را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 تفاوت صفحه تجاری و شخصی اینستاگرام چیست؟

  • هنگامی که ما در اینستاگرام یک اکانت می‌سازیم، به صورت پیش فرض برای ما یک صفحه شخصی ساخته می‌شود. شما می‌توانید این حساب را به یک صفحه تجاری اینستاگرام تبدیل کنید. تفاوت‌های این دو صفحه را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
  • ویژگی‌های اصلی ارسال پست، شرایط استوری‌ها و IGTV صفحه تجاری اینستاگرام مشابه با پروفایل شخصی است.
  • ایجاد دکمه تماس برای ارتباط با مشتریان
  • امکان قرار دادن لینک در استوری، توجه داشته باشید که صفحه تجاری اینستاگرام با بیشتر از ده هزار فالور می‌تواند از این قابلیت استفاده کند.
  • به کمک آنالیز پست‌ها و فالوور‌ها در قسمت insight میتوانید اطلاعات دقیقی درباره فالورها و رفتار آن‌ها پیدا کنید. جنسیت، موقعیت اجتماعی و زمان مناسب برای پست گذاشتن از جمله این اطلاعات هستند.
  • امکان ایجاد تبلیغات در اینستاگرام
  • صفحه تجاری اینستاگرام قابلیت خصوصی شدن ندارد.
  • به شما امکان می‌دهد یک دسته‌بندی مشخص برای تجارت خود انتخاب کنید.
  • دسترسی به فروشگاه اینستاگرام را فراهم می‌کند.
  • می‌توانید پاسخ‌های سریع و فیلترهای دایرکت را برای مدیریت بهتر پیام‌های خصوصی و ارتباط با مشتریان خود تنظیم کنید.
  • محدودیت اتصال صفحه تجاری اینستاگرام به فیسبوک: هر صفحه تجاری تنها می‌تواند به یک صفحه تجاری فیسبوک متصل باشد اما صفحات شخصی می‌توانند به چندین صفحه تجاری فیسبوک وصل شوند.

صفحه تجاری اینستاگرام

چگونه صفحه شخصی خود را به صفحه تجاری تبدیل کنیم؟

تبدیل صفحه شخصی به صفحه تجاری اینستاگرام کار بسیار راحتی است. ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید. روی پروفایل کلیک کنید. روی سه خط بالای سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات روی گزینه اکانت (Account) ضربه بزنید. سپس سه خط را در سمت راست نام خود می بینید که می‌توانید آن را انتخاب کنید. بعد از باز شدن منو، روی گزینه تغییر پروفایل به صفحه تجاری(Switch to Professional Account) ضربه بزنید.

با همین چند مرحله ساده و بدون زحمت زیاد، شما صفحه تجاری خود را ایجاد کرده‌اید و از این پس می‌توانید از امکانات این صفحه استفاده کنید.

پیواژش کن.

در انتها شما برای کامل کردن کسب و کارتان نیاز به یک بسته‌بندی حرفه ای خواهید داشت. انتخاب یک جعبه آماده در ابعاد مناسب و البته با تیراژ مورد نظر کار راحتی نیست. در این مسیر می‌توانید روی کمک ما در پیواژ حساب باز کنید. پیواژ یک مجموعه تخصصی تولید وسایل بسته بندی است. شما در سایت پیواژ می‌توانید انواع جعبه‌ها و پاکت‌های کرافت را تهیه کنید. با توجه به نیاز کسب و کارهای تازه کار به تیراژ پایین از جعبه‌ها، پیواژ در نظر گرفته است تا حداقل سفارش برای هر محصول ۱۰ عدد باشد. به این ترتیب کسب و کارهای کوچک می‌توانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند و نیاز به یک هزینه هنگفت اولیه برای تامین جعبه آماده ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *