بلاگ

امنیت پیج اینستاگرام را چگونه بالا ببریم؟

برای کسب‌وکارهایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، فراهم کردن امنیت این صفحه بسیار مهم است. اما هدف ما از امنیت پیج اینستاگرام چیست؟ صفحات اینستاگرامی با زحمت‌های زیاد و با هزینه‌های بالا می‌توانند به یک سطح بالا از لحاظ فروش و تعداد خریدار برسند. هک شدن این پیج و از بین رفتن آن به معنای از بین رفتن کسب‌وکار و هدر رفتن هزینه و زمان شماست. این اتفاق برای هر کسب‌وکار اینستاگرامی می‌تواند شبیه به یک کابوس باشد که یک شبه همه زحمت‌هایشان را به باد می‌دهد. در این مقاله با هم چند روش برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام را مرور می‌کنیم.

امنیت پیج اینستاگرام

راه‌کارهایی برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام

در ادامه چند روش برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم.

  • رمز عبور قوی و مناسب انتخاب کنید.

این رمز عبور می‌تواند از حروف بزرگ، کوچک، اعداد و علائم متنوع تشکیل شده باشد. به این ترتیب این رمز قدرت کافی خواهد داشت و هک کردن آن به سادگی صورت نخواهد گرفت. سعی کنید رمز عبورتان را هر چند وقت یکبار تغییر دهید. حواستان باشد که این رمزهای جدید را فراموش نکنید.

  • تایید هویت دو مرحله‌ای

یکی از پیشنهادهای اینستاگرام برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام، استفاده از تایید هویت ۲ مرحله‌ای است. این تایید هویت برای حساب‌های با فالور بالا بسیار مهم و حیاتی است. در این صورت شخصی که بخواهد اکانت شما را هک کند، تیاز به دستگاه شما برای ورود به اینستاگرامتان خواهد داشت. برای فعال کردن این گزینه وارد بخش Setting شوید. گزینه Security  را انتخاب کنید و سپس Two Factor Authentication را انتخاب کنید. کدهایی به شما نمایش داده می‌شوند که در صورتی که به دستگاهتان دسترسی نداشتید می‌توانید از این رمزها استفاده کنید.

  • ایمیل درستی وارد کنید

ایمیلی که به اینستاگرام می‌دهید را با دقت انتخاب کنید. مطمئن شوید که این ایمیل در دسترس کسی نیست. رمز ایمیلتان را به طور مستمر تغییر دهید. ایمیل‌هایی که از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می‌شوند را می‌توانید در اپلیکیشن هم پیدا کنید. به این ترتیب از صحت ایمیل‌ها اطمینان پیدا خواهید کرد. فراموش نکنید که اینستاگرام در هیچ ایمیلی از شما رمز عبورتان را نمی‌خواهد. هر ایمیلی که رمز عبور شما را درخواست کند، خطرناک و غیرقابل اعتماد است.

  • دستگاه‌های فعال را بررسی کنید

در بخش Security  می‌توانید وارد بخش Login Activity شوید. در صفحه پیش رو می‌توانید مکان‌ها و دستگاه‌هایی که در این صفحه فعال هستند را مشاهده کنید. مکان‌های خارج از کشور ممکن است به دلیل استفاده شما از فیلتر شکن ایجاد شده باشند.

خلاصه اینکه

اینستاگرام شبیه یک مغازه پر از مشتری است. مشتری‌ها و این مغازه با کمی بی‌توجهی می‌توانند از بین بروند. امنیت پیج اینستاگرام در این شرایط تقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. با موارد گفته شده در این مقاله می‌توانید در راستای افزایش امنیت پیج اینستاگرام فعالیت کنید. برای ارائه محصولتان به جزئیات دیگر مثل بسته‌بندی هم توجه داشته باشید. در این مورد می‌توانید روی پیواژ حساب ویژه باز کنید. پیواژ یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تولید محصولات بسته‌بندی و ارسال آن به سرتاسر کشور است. جعبه آماده و انواع کارتن‌های پستی در این سایت موجودند. علاوه بر این چسب، کاغذ کرافت، کاغذ گیپوری و … هم در مجموعه پیواژ برای کسب‌وکارهای مختلف قابل سفارشند. برای خرید این محصولات می‌توانید به اینستاگرام و یا سایت پیواژ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *