بلاگ

چهار ترفند اینستاگرام برای پیج‌های فروشگاهی

ترفند اینستاگرام

دانستن ترفند اینستاگرام و آشنایی با دلایل موفقیت پیج‌های مختلف می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف جذاب باشد. این روزها اکثر کسب‌وکارها سعی می‌کنند در اینستاگرام هم فعالیت کنند. . همه با این شبکه اجتماعی و محبوبیت بسیار زیاد آن در کل دنیا، آشنا هستند. این فضا تبدیل به یک فروشگاه آنلاین مستقل شده است. از اکسسوری و شمع گرفته تا لباس‌ها و وسایل منزل را می‌توانید در این فضا خریداری کنید. در این مقاله با هم ۴ ترفند اینستاگرام برای داشتن یک پیج جذاب را بررسی می‌کنیم.

از اخبار اینستاگرام غافل نشوید.

همیشه باید بدانید که در این فضا چه می‌گذرد. یک ترفند اینستاگرام برای کسب‌ و کارها استفاده از امکانات بی شماری است که در اختیارشان قرار دارد. مثلا شما چه زمانی متوجه شدید که کاور ویدیوها به شکل متفاوتی بارگذاری می‌شوند؟ چه زمانی متوجه حذف شدن ویدیوهای IGTV از اینستاگرام شدید؟ اگر در این فضا کار می‌کنید باید از اخبار آن و امکانات آن هم مطلع باشید.

زمانبندی پست‌ها

همیشه سعی کنید سر وقت پست‌های خود را منتشر کنید. همانطور که می‌دانید، الگوریتم اینستاگرام به سر وقت منتشر شدن پست‌ها و داشتن یک برنامه زمانی مشخص اهمیت بالایی می‌دهد. اگر در بعضی از ساعات روز به اینترنت دسترسی ندارید نگران نباشید. یک ترفند اینستاگرام که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از برنامه‌های انتشار پست در بازه‌های زمانی مختلف است. اینستاگرام هنوز این قابلیت را برای اپلیکیشن خود قرار نداده است اما برنامه‌های متفاوتی در این زمینه موجودند. در ادامه بهترین و پرکاربردترین ها را به شما معرفی می کنیم:

  • Buffer
  • Publish
  • Later

اضافه کردن اطلاعات در بیوی اینستاگرام

با دیدن اطلاعات کامل، مشتری می‌تواند اعتماد بیشتری به شما بکند. علاوه بر این اگر توضیح دقیقی از خودتان را در بیو ارائه دهید، مشتری بعد از ورود به پیج و بدون هیچ زحمت زیادی می‌تواند با خدمات شما آشنا شود. این فرد با دیدن محتوا و خواندن اطلاعات موجود، تصمیمش را برای همراهی با صفحه شما و یا خارج شدن از آن می‌گیرد. داشتن یک شماره تماس یا شماره واتس اپ هم می تواند ایده خوبی برای اضافه شدن به بیو اینستاگرام باشد.

هایلایت‌های مهم

هایلایت‌های استوری شما باید هدفمند باشند. هر هایلات باید درباره یک موضوع خاص و مورد نیاز مشتری دسته‌بندی شود. مثلا می‌توانید یک هایلایت مخصوص سوالات متداول مشتری‌ها ایجاد کنید. هایلایت محصولات جدید و یا محصولات تخفیف خورده هم برای مشتری‌ها جالب توجه هستند. به عنوان ترفند اینستاگرام سعی کنید که همیشه این هایلایت‌ها را به روزرسانی کنید و اطلاعات قدیمی و یا تغییر یافته را از آن‌ها حذف کنید.

پیواژش کن!

این روزها که همگی در تلاش برای پیدا کردن یک راه کسب درآمد هستیم، اینستاگرام و فضای مجازی یک بستر بسیار مناسب برای کسب و کار است. کسانی که زمان خالی برای کارهای آنلاین دارند می‌توانند با خرید و فروش در اینستاگرام، درآمد خوبی کسب کنند. در این مسیر ما همراه شما هستیم. پیواژ با ارائه انواع محصولات بسته‌بندی برای محصولات شما، نگرانی‌های مربوط به خرید جعبه آماده را به صفر می‌رساند.  با تهیه جعبه آماده شما یک گام به حرفه‌ای شدن نزدیک می‌شوید. داشتن یک جعبه اختصاصی برای محصول، این پیام را به مشتری می‌رساند که از یک برند حرفه‌ای خرید کرده است. برای خرید جعبه آماده پیواژ وارد سایت شوید و محصول بسته بندی مورد نیازتان را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *