بلاگ

هشتگ در اینستاگرام، میانبری برای بیشتر دیده شدن

تا به امروز با هم نکته‌های مهمی درباره مدیریت یک پیج اینستاگرامی یاد گرفته‌ایم. تعداد زیادی از کسانی که مشتری‌های ثابت پیواژ هستند، کسب‌وکار خود را در اینستاگرام اداره می‌کنند. کسب‌وکارهایی که جعبه آماده پیواژ را برای ارسال محصول برای مشتری‌های اینستاگرامی خود استفاده می‌کنند. این افراد از طریق پست گذاشتن یا استوری، محصولات خود را به مشتری‌ها نمایش می‌دهند. هرچه تعداد کسانی که این پست‌ها را مشاهده می‌کنند بیشتر باشد، فروش کسب‌وکارها هم افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب با هم درباره هشتگ در اینستاگرام صحبت می‌کنیم. با هم یا می‌گیریم هشتگ در اینستاگرام چیست و چگونه می‌تواند باعث پیشرفت شما در این شبکه اجتماعی شود؟

هشتگ در اینستاگرام چیست؟

هشتگ در واقع به کلمه‌ای گفته می‌شود که در کنار علامت مربع (#) نوشته می‌شود. این کلمات معمولا در انتهای کپشن یا در بین کلمات کپشن دیده می‌شوند و آبی رنگ‌اند. بسیاری از افراد از ویژگی‌های هشتگ در اینستاگرام و کمکی که این قابلیت به دیده شدن پستشان می‌کند، چشم‌پوشی می‌کنند. هشتگ در اینستاگرام راهی برای موفقیت بیشتر شما در فروش محصولتان است. چطور؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کاربرد هشتگ در اینستاگرام چیست؟

به طور خلاصه می‌توان کاربرد هشتگ را در موارد زیر خلاصه کرد:

۱-   اینستاگرام نوع محتوای شما را راحت‌تر تشخیص می‌دهد.

۲-   محتوای شما دسته‌بندی می‌شود و در گروه محتوایی مشخصی قرار می‌گیرد.

۳-   کاربران می‌توانند از طریق هشتگ شما را پیدا کنند.

هوش مصنوعی اینستاگرام به کمک این هشتگ‌ها می‌تواند نوع و دسته‌بندی محتوای شما را تشخیص بدهد و به دیده شدنش کمک کند. این هوش مصنوعی از طریق هشتگ‌ها، می‌تواند محتوا را به افرادی که به آن نوع محتوا علاقمندند نمایش دهد. مثلا اگر شما کسب‌وکار فروش آنلاین ماگ سرامیکی دارید، هشتگ #ماگ_سرامیکی می‌تواند اولین هشتگ مورد استفاده شما باشد. علاوه‌بر این، افراد می‌توانند بر اساس هشتگ‌ها در فضای اینستاگرام جست‌وجو کنند. به این ترتیب کسی که به دنبال محصول شماست، می‌تواند به سرعت شما را از طریق هشتگ‌ها پیدا کند.

هشتگ در اینستاگرام

نکته‌های ریز در هشتگ‌ گذاری

سعی کنید در هنگام اضافه کردن هشتگ به متن خود به نکات زیر توجه کنید:

  •     برای هر پست می‌توانید حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید.
  •     سعی کنید از کلمات و هشتگ‌های ساده و کوتاه استفاده کنید
  •     از هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید.
  •     همه هشتگ‌ها را در کپشن قرار ندهید.

با رعایت این نکات می‌توانید کم‌کم از محتوای خود به کمک هشتگ‌ها نتیجه بهتری دریافت کنید. توجه داشته باشید که تعداد زیاد هشتگ‌ در اینستاگرام برای هر پست، اتفاق خوبی نیست. سعی کنید ۸-۱۰ هشتگ خوب و پرمخاطب و مرتبط به محتوای خود را استفاده کنید. استفاده از هشتگ‌های ترند روز و البته بی‌ارتباط با محصول شما، می‌تواند به شدت به صفحه اینستاگرام شما آسیب برساند. از این موج‌سواری‌های اینستاگرامی پرهیز کنید و روی فروش محصولاتتان متمرکز شوید.

خلاصه کلام

به جزئیات فروشگاه آنلاین خود توجه کنید. همیشه سعی کنید علم خود را در این حوزه به روز نگه دارید. هشتگ در اینستاگرام می‌تواند به شما در فروش آنلاین محصولات کمک کند. در کنار توجه به فروشگاه اینترنتی خود، به جزئیات ارسال محصولات مثل بسته‌بندی هم دقت کافی را داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید، بسته‌بندی بخش مهم و تاثیرگذاری برای مشتری‌هاست. برای این مرحله روی ما در پیواژ حساب کنید. ما در پیواژ تمام تلاشمان را برای مهیا کردن یک بسته‌بندی بی‌نقص به کار می‌گیریم. به این همراهی اعتماد کنید. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *