بلاگ

چند ایده کسب و کار آنلاین در سال جدید ، بخش دوم

ایده کسب و کار با سرمایه کم

در مقاله قبلی گفتیم، راه اندازی یک کسب و کار کوچک قطعا جذابیت های خاص خود را دارد. اما مجموعه ای از چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد. برای شروع یک کسب و کار جدید قبل از هر چیزی نیاز به ایده دارید. با ظهور پلتفرم های آنلاین مانند اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی کسب و کارهای آنلاین زیادی شروع به کار کرده اند. بسیاری از این کسب و کارها پیش از این یک کسب و کار خانگی محدود با مشتریان محدود بوده اند. ولی به مرور به یک برند در حوزه فعالیت خود تبدیل شدند. شروع با سرمایه کم می‌تواند با توجه شما و داشتن یک ایده کسب و کار آنلاین خوب، به یک منبع درآمد خوب برای شما تبدیل شود. در ادامه با هم چند ایده پرطرفدار در میان صاحبان کسب و کار های خانگی را بررسی می کنیم.

در این مقاله ۵ ایده جدید دیگر را با هم می خوانیم:

۱. یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی از زمان ابجادش راهی طولانی را طی کرده است. وبلاگ ها زمانی یک مجله مجازی بودند، اما حالا به یک ابزار بازاریابی و حتی کسب درآمد گردیده اند. از انتشار پست های دیگران، میزبانی تبلیغات شخص ثالث یا فروش محصولات خود گرفته تا نوشتن خاطرات درآمد کسب کنید، وبلاگ یک ایده کسب و کار آنلاین عالی است که می توانید در خانه شروع کنید. یک نوع کسب و کار با سرمایه کم و در ابتدای راه رایگان.

کلید شروع یک وبلاگ موفق، تمرکز بر ایجاد یک مخاطب هدف و وفادار است. وقتی با رویکرد مخاطب محور شروع می کنید، جامعه ای را پرورش خواهید داد که به شما اعتماد دارد. و زمانی که بتوانید اعتماد کسب کنید، می توانید شروع به افزایش درآمد کنید.

چرا وبلاگ راه اندازی کنیم؟

وبلاگ ها پتانسیل رشد نامحدودی دارند. علاوه براین یک بلاگ برای همیشه در صفحات اینترنت باقی می ماند. البته بدیهیست که نباید توقع رشد انفجاری درآمد را داشته باشید. ایجاد و توسعه یک وبلاگ نیاز به دقت، تلاش و بیش از همه چیز صبر دارد. اگرچه در دنیای وب بلاگرهایی هستند که یک شبه ره صد ساله رفته اند ولی این حالت برای همه اتفاق نمی افتد.

۲. به یک دستیار کسب و کار مجازی تبدیل شوید

اگر فردی با برنامه، سریع و دقیق هستید این حالت بهترین انتخاب برای شماست. فعالیت به عنوان یک دستیار فضای مجازی عالی ترین و کم هزینه ترین کسب و کار خانگی است. شما با تسلط روی برخی از نرم افزارهای گرافیکی و اپلیکیشن های موبایل می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. این ایده کسب و کار با کم ترین سرمایه ی ممکن علاوه بر کسب درآمد برای شما، یک شبکه بزرگ از دوستان و صاحبان کسب و کار ایجاد می کند.

یک دستیار کسب و کار مجازی به کارآفرینان، شاغلین و مدیران کمک می کند تا زندگی شخصی و حرفه ای خود را سازماندهی کنند. طیف گسترده ای از وظایف، از برنامه ریزی قرار ملاقات تا مدیریت بازاریابی اولیه و همه چیز در این بین وجود دارد. و همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود.

۳. سعی کنید یک اینفلوئنسر باشید

کسب و کار خانگی

امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ در صحنه بازاریابی غوغایی به پا کرده است، و اگرچه مصرف کنندگان در حال آگاه تر شدن هستند، هنوز فرصت های تجاری زیادی وجود دارد. از آنجایی که اینفلوئنسرها برای اعمال ناصادقانه شان زبانزدند، حرکتی تازه به سمت میکرو اینفلوئنسرها وجود دارد – پروفایل هایی با دنبال کنندگان کوچکتر اما هدفمندتر. خبر خوب: برای کسب درآمد در اینستاگرام دیگر به میلیون ها فالوور نیاز ندارید.

اینفلوئنسرها معمولا بیش از اینکه تخصص داشته باشند فقط فن بیان خوبی دارند و با اصول متقاعدسازی در بازاریابی آشنایند. حال اگر کمی تخصص هم چاشنی کار کنیم به راحتی به یک برند تبدیل می شوید. فقط به یاد داشته باشید که صداقت بسیار مهم تر از درآمد است. اگر با مخاطبانتان روراست باشید حرفه شما به یک کسب و کار با سرمایه کم اما پایدار تبدیل می شود.

۴. مدیر شبکه های اجتماعی شوید

خوب دقت کنید. این مورد با ایده دوم بسیار متفاوت است. مدیریت موثر و رشد حساب های شبکه های اجتماعی یک مهارت است. اگر این توانایی را دارید، مدیر شبکه های اجتماعی یا مشاور برندها شوید. شما مسئول حفظ حضور اجتماعی شرکت به صورت آنلاین، توسعه استراتژی بازاریابی اجتماعی، مدیریت کمپین ها و سایر وظایف مرتبط خواهید بود. این یک ایده کسب و کار آنلاین کامل با پرتقاضا است و انتظار می‌رود مشاغل در شبکه های اجتماعی تا سال ۲۰۳۰ تا ۱۰ درصد رشد کنند. علاوه براین برای شروع به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارید.

۵. یک مربی تناسب اندام با کسب و کار آنلاین شوید

از طریق وب سایت ها یا اپلکیشن ها موجود می توانید رزومه خود را ثبت کنید. حالا کافیست با چند برنامه تمرینی رایگان تبلیغ کرده و مهارتتان را ثابت کنید. همانطور که شروع می کنید، استفاده از رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید – تناسب اندام یک صنعت بصری است. حضور در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک می تواند راهی عالی برای ایجاد مخاطب و جلب مشتری باشد. با کسب‌وکار تناسب اندام دیجیتال، می‌توانید چندین جریان درآمد ایجاد کنید که می‌توانند به صورت غیرفعال تنظیم شوند (کتاب‌های راهنمای دیجیتال یا فایل‌های PDF برنامه‌های تمرینی فکر کنید).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *