قوانین کاربردی ساخت بسته‌بندی

قانون اول: نیاز(brief) مشتری را درست دریافت کنید.

Brief یا همان شرح درخواست مشتری راهگشای طراحان بسته‌بندی در درک بازار فروش یک محصول است. شرح درخواست مشتری شامل تمامی مسائل مربوط به برند یک شرکت از جمله رقابت در ویترین مغازه‌ها، استاندارد‌های مربوط به صنعت بسته‌بندی و فاکتورهای تاثیرگذار روی خط مشی طراحی می‌شود. شرح درخواست باید پیشرفت بسته را حین تولید، انبارش و توزیع در ویترین فروشگاه توضیح دهد.  در نهایت شرح درخواست  باید ویژگی‌هایی را که باعث افزایش میزان فروش و جذب مشتری می‌شود دقیقا توضیح بدهد.

مثال: شرکت چای Mallard شرح درخواست خود را تحت پروژه‌ی نوسازی برند و طراحی بسته مطرح کرد  که قرار است این چای در منازل سرو شود و نتیجه آن طرحی مشابه ساک دستی بود!!!

توسط | 2017-08-29T16:42:21+00:00 آگوست 29th, 2017|بلاگ|0 نظر

درباره نویسنده :

ارسال نظر